رونمایی از اپلیکیشن مدرسه فناوری فانوس در قم رونمایی

انتشارات موفقیت‌شناسی

در سومین نشست هم‌افزایی اعضای زیست‌بوم نوآوری و فناوری قم به میزبانی خانه خلاق و نوآوری اشراق، اپلیکیشن مدرسه فناوری فانوس که مرجع یادگیری و توسعه توان در زمینه صنایع خلاق و فناوری های فرهنگی است، با حضور مدیران اکوسیستم نوآوری و فناوری رونمایی و در اختیار کاربران قرار گرفت.

 به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، در این جلسه علاوه بر اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، نمایندگانی از پارک‌های علم و فناوری، مراکز نوآوری و رشد دانشگاه‌های استان و شتاب دهنده‌ها و فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری حضور داشتند. 

معاون آموزش و توسعه فناوری مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، به معرفی مدرسه فناوری فانوس پرداخت و ابراز داشت: مدرسه فناوری فانوس یکی از بخش های مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق است که پذیرای همه دانشجویان و فضلا و طلبه‌های حوزه‌های علمیه کشور و تمام دغدغه‌مندان و ایده پردازانی است که به دنبال توسعه توان و یادگیری در حوزه فرهنگ و فعالیت‌های فرهنگی هستند.

حجت‌الاسلام محمدجواد محمدصادق ، مدرسه فناوری فانوس را ابزاری برای توسعه توان و ارتقای یادگیری فعالان فرهنگی عنوان کرد و ادامه داد: در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق شرایطی را فراهم کرده‌ایم که دغدغه‌مندان فعالیت‌های فرهنگی بتوانند در زمینه توسعه توان خود از آموزش های ما بهره مند شوند.

وی به انواع آموزش های موجود در اپلیکیشن فانوس اشاره و تصریح کرد: مدرسه فناوری فانوس آموزش‌های خود را برای سه قشر ارائه می‌دهد، دسته اول افرادی هستند که دغدغه کارهای فرهنگی دارند اما نه ایده‌ای دارند که ایده خود را اجرایی اجرا کنند و نه تیمی در کنارشان است که بتوانند با یکدیگر ایده‌پردازی کرده و کاری را آغاز کنند که برای این افراد، آموزش‌هایی از جنس انگیزه‌سازی و آموزش‌ها و مهارت‌هایی که بتوانند ایده خود را ایجاد کنند و پرورش دهند و به تیم سازی بپردازند، وجود دارد.

وی گفت: مخاطبان بخش دوم آموزش‌های مدرسه فناوری فانوس، افرادی هستند که ایده اجرایی دارند و تیمی را در کنار خودشان فراهم کرده اند که روی ایده‌شان کار کنند که آموزش‌های ما به آنها کمک می کند تا ایده خود را گسترش دهند و تیم شان را کارآمدتر کرده و به سمت ایجاد یک استارتاپ فرهنگی حرکت کنند و محصول و خدمت فرهنگی که دارند را گسترش دهند.

مدیر فناوری فانوس افزود: بخش سوم آموزش‌های ما برای افرادی است که هم ایده و هم تیم دارند و هم کار و فعالیت و خدمت فرهنگی خودشان را شروع کرده‌اند که ما به آنها کمک می‌کنیم تا به سمت تبدیل شدن به شرکت خلاق حرکت کنند و  بازارشان را گسترش دهند و محصول‌ها و خدماتی که می‌توانند به افراد مختلف جامعه برساند را کامل کنند و به عنوان یک فعال و مجموعه فرهنگی در کل کشور بتوانند خدمات خود را ارائه دهند.

معاون مرکز ملی اشراق در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان جهت دریافت اپلیکیشن تخصصی مدرسه فناوری فانوس می‌توانند از طریق جستجوی مدرسه فناوری فانوس در کافه بازار یا لینک cafebazaar.ir/app/ir.isca.eshragh در کافه بازار اقدام کرده و یا با مراجعه به سایت مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق (بخش مدرسه فناوری فانوس) به نشانی noavari.dte.ir/fanoos این اپلیکیشن را دانلود کنند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا