فروش سه هزار میلیاردی فیلم سینمایی موقعیت مهدی

انتشارات موفقیت‌شناسی

فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی‌فر با حضور ۹۰ هزار مخاطب در سینماها، از مرز ۳ میلیارد تومان گذشت.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، فیلم سینمایی موقعیت مهدی به کارگردانی هادی حجازی‌فر و تهیه کنندگی حبیب والی‌نژاد با حضور بیش از ۹۰ هزار مخاطب در سینماها و شهرهای فاقد سینما، در کمتر از سه هفته توانست از فروش سه میلیارد تومانی عبور کند.

این فیلم سینمایی که از ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۰ اکران خود را سینماهای سراسر کشور آغاز کرده؛ با پرداخت به ابعاد زندگی شهیدمهدی باکری توانسته با استقبال خوب مخاطبان در ایام نوروز ۱۴۰۱ روبه رو شود.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی همچون هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا و روح‌الله زمانی نقش‌آفرینی می‌کنند.

موقعیت مهدی نخستین‌بار ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در چهلمین جشنواره فیلم فجر و در بخش سودای سیمرغ به نمایش درآمد. این فیلم در این مراسم از ۱۴ نامزدی برنده پنج جایزه از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده؛ مهدی باکری، فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا از برادر کوچک‌ترش حمید می‌خواهد علی‌رغم مشکلاتی که برایش پیش آمده به منطقه برگردد و در کنار او باشد. حمید می‌پذیرد و همراه می‌شود. حالا بعد از عملیات خیبر، مهدی باید تنها به خانه برگردد، این روایت در ۶ پرده تصویر شده‌ است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا