اتحادیه بسکتبال عمان با «نعیمه‌ السادات ظفر» برای هدایت تیم بانوان خود قرارداد امضاء کرد

دکتر نعیمه السادات ظفر مربی ایرانی با حفظ سمت در تیم بسکتبال قطر این قرارداد را منعقد کرده است و بعد از پایان این بازی‌ها مجدد به قطر بازمی‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، عقد این قرارداد با حضور دکتر علی‌ بن‌ سلام العرابی، نایب رئیس اتحادیه بسکتبال عمان (OBA) و ربیع بن سعید اولاد ثانی، دبیر اتحادیه انجام شد. 

ظفر، مربی پیشین قطر، تجربه بسیار خوبی در امر مربیگری دارد. او سرپرستی تیم بسکتبال زنان عمان را تا پایان ماه «می» آینده خواهد داشت و این قرارداد شامل آماده‌سازی تیم برای حضور در رقابت‌های سه‌گانه بسکتبال کویت در سومین بازی‌های کشورهای حوزه خلیج فارس خواهد بود.

او با اظهار خوشحالی از این حضور بیان داشت که او کارش را در این اتحادیه به‌عنوان یک متخصص شروع می‌کند و تایید کرد او آماده رهبری تیم در طی مرحله بعدی است.

نعیمه ظفر ابراز داشت:

ما برای شرکت در بازی‌های کشورهای حوزه خلیج فارس در کویت، در عمان یک برنامه بسیار مناسب برای پیشرفت بسکتبال بانوان برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

همچنین این مربی ایرانی گفت: بسکتبال سه نفره (3X3) در عمان بازی بسیار ساده‌ای در مقایسه با بسکتبال پنج نفره است که نیاز به بازیکنان بیشتر و دوره آماده‌سازی طولانی‌تری دارد. در حال حاضر زمان برای آماده شدن برای مسابقات بسکتبال پنج نفره کافی نیست، با توجه به این‌که فعلا این مسابقات کمتر از دو ماه دیگر برگزار می شود.

همچنین ظفر افزود: ما بهترین تلاش خود را در این مسابقات انجام می‌دهیم. ما به خوبی آماده خواهیم شد تا تیم‌های دیگر را به چالش بکشیم.

در حال حاضر تیم بسکتبال بانوان عمان به‌طور روزانه در حال تمرین در مجموعه ورزشی سلطان قابوس است. 

بعد از پایان رمضان، یک کمپ بسته‌ای وجود خواهد داشت که پیش از سفر به کویت میزبان بازی‌های دوستانه با تیم بسکتبال سه نفره خواهد بود .

عمان همچنین امیداور است که بتواند بازی‌های آماده‌سازی را با تیم‌های ایران و ترکیه و چند تیم محلی داشته باشد.

کمیته بانوان برنامه‌ای را با حضور تیم‌های زنان برای سه سال آینده در نظر گرفته است. هرچند کمیته بانوان تاکنون نتوانسته کمک هزینه مالی را از کنفدراسیون آسیا برای پیاده‌سازی این برنامه دریافت نماید، اما برای دریافت این کمک هزینه اقدام کرده و امیدوار است که در سه سال آینده بتواند از فواید آن برخوردار شود.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی خانم نعیمه ظفر چندین کتاب را در حوزه بسکتبال ترجمه کرده است.

برای آشنایی با آثار مکتوب نعیمه السادات ظفر اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
خبرنگار
فرزانه نژادیان
منبع
Omanobserver

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا