حضور ۴ تیرانداز ایرانی در فینال تفنگ

انتشارات موفقیت‌شناسی

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، مسابقات آزاد بین‌المللی تیراندازی مصر امروز در بخش تفنگ بادی دختران جوان با حضور ۵۱ ورزشکار دنبال شد که در نهایت آرمینا صادقیان تنها نماینده کشورمان در این ماده توانست با پشت سر گذاشتن حریفان قدرتمند خود به مقام قهرمانی دست یابد. در این بخش تیراندازان کشورهای هندوستان و اوکراین به مقام دوم و سومی دست یافتند.

با اعلام فدراسیون تیراندازی در رشته تفنگ بادی مردان هم مهیار صداقت و پوریا نوروزیان دو نماینده شایسته کشورمان در مرحله مقدماتی با قرارگرفتن در جایگاه‌های چهارم و ششم راهی فینال شدند و دیگر نماینده کشورمان امیرمحمد نکونام با قرار گرفتن در جایگاه دوازدهم به کار خود پایان داد. در این ماده ۶۷ تیرانداز حضور داشتند.

مرحله مقدماتی تفنگ بادی زنان نیز با حضور ۴۰ تیرانداز پیگیری شد که در پایان نجمه خدمتی با کسب بالاترین امتیاز به عنوان نفر اول راهی فینال شد و فاطمه کرم‌زاده نیز به عنوان نفر ششم جواز حضور در فینال را دریافت کرد.

این مسابقات فردا ۲۰ آذر در بخش تپانچه بادی آقایان و بانوان پیگیری می‌شود و در روزجمعه ۲۱ آذر فینال دو بخش تفنگ و تپانچه بادی آقایان و بانوان بزرگسال برگزار خواهد شد.

طبق توافق نمایندگان کشورها در جلسه فنی این رقابت‌ها تصمیم بر این شد که از هر کشور دو تیرانداز جواز حضور در فینال را داشته باشند.
مسابقات آزاد تیراندازی بین‌المللی مصر از ۱۹ تا ۲۱ آذرماه در رشته‌های تفنگ و تپانچه بادی آقایان و بانوان با حضور۲۲۰ ورزشکار از ۱۷ کشور دنیا به صورت آنلاین در حال برگزاری است.

انتهای پیام

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا