بیش از ۱۶هزار سفارش در اولین ساعت فعالیت نمایشگاه کتاب تهران ثبت شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اولین ساعت فعالیت بخش مجازی سی و سومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با ثبت بیش از ۱۶هزار سفارش رو به رو بود.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تنها در ساعات اولیه روز اول  بخش مجازی سی و سومین دوره نمایشگاه بین المللی تهران ۱۶ هزار و ۵۰۰ سفارش به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان ثبت رسید. از میان سفارش های ثبت شده ۱۲ هزار و ۵۰۰ مورد بسته‌بندی شده است،

در بخش مجازی سی و سومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران  ۱۸۰ هزار عنوان کتاب بارگزاری شده است و این رویه همچنان ادامه دارد. در مجموع روز اول ۴۹ هزار و ۶۹۴ نسخه کتاب در بخش مجازی فروخته شد. از دو هزار و ۸۰۰ ناشری که در سی و سومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران حضور دارند، هزار و ۷۰۰ ناشر در بخش حضوری و هزار و ۱۰۰ ناشر در بخش مجازی حضور دارند و تا به امروز حدود ۹۳ درصد از متقاضیان غرفه خود را تحویل گرفته و در غرفه ها  مستقر شده‌اند.

در دوره های گذشته برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شاهد بودیم برخی غرفه ها در روزهای اول نمایشگاه کتاب چیده می شد. علاوه بر آن به برخی از ناشران کارتخوان داده نشده بود. برخی ناشرانی که کارتخوان دریافت کرده بودند، کارتخوان هایشان با مشکل مواجه بود. این مسئله در دوره سی و سوم نمایشگاه هم دیده شد. علاوه بر آن ناشران با قطعی برق و مشکل اینترنت مواجه بودند. 

سی و سومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت در مصلای تهران برپاست. علاقه مندان می توانند از ۱۰ صبح تا ۸ شب با مراجعه به مصلای تهران کتاب های مورد نیازشان را تهیه کنند. 

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا