استاد یدالله کابلی: صندوق اعتباری هنر جایگاهی امن برای دل سپاری و تکیه هنرمندان است

انتشارات موفقیت‌شناسی

استاد يدالله کابلي خوانساري با بيان اين که صندوق اعتباري هنر جايگاهي امن براي دل‌سپاري و تکيه هنرمندان است، اظهارداشت: فعاليت‌هاي صندوق اعتباري هنر گسترش بسيار خوبي پيدا کرده است و ضروري‌ست هرچه بيشتر معرفي‌ شود و مسئولان بدانند که اين صندوق به اعتباري رسيده است که با حمايت هنرمندان کشور، مي‌تواند يکي از ارکان بلندمرتبه، حفظ فرهنگ و هنر ايران باشد.

 به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر،  استاد یدالله کابلی خوانساری، هنرمند نامدار و فرهیخته هنر خوشنویسی، گفت: هنر به عنوان یک ودیعه الهی، ژرف ترین، شفاف ترین گفتگوی هنرمندان برجسته و صاحب دل و فرزانه تاریخ است که دست آوردهای این بزرگان در ویترین موزه‌ها به عنوان عالی ترین مکان های معتبر جهان حضور دارد و این نشانگر کوشش های معنوی و ماندگارشان است.

وی ا‌‌ظها‌رداشت: صندوق اعتباری هنر با یک هوشمندی مدبرانه برای اعتلای فرهنگ و هنر کوشش می کند. تجلیل و تکریم، اقدامی شایسته است که هم برای یک جوان هنرمند و هم برای یک هنرمند پیشکسوت می‌تواند، ارزشمند باشد.

 استاد کابلی تصریح کرد: صندوق اعتباری هنر، امروز به نهادی تبدیل شده که محلی است، برای دلبستگی هنرمندان و همه کسانی که به نوعی نیازمند یک مدیریت و یک توجه هستند. توجه، امری بسیار مهم هست. توجه یعنی وجود یک موسسه‌ای که می شود به آن تکیه و دل‌سپاری داشت.

این استاد برجسته و نامدار خوشنویسی با بیان این که، آمار عضویت بیش از ۸۰ هزار هنرمند در صندوق اعتباری هنر، حیرت انگیز است، گفت: این تعداد عضو در صندوق تبدیل به بنیادی شده است که جایگاه امنی برای دل‌سپاری و تکیه هنرمندان است.

وی اظهارداشت: هنرمندانی که در مسیر اعتلای هنر، عمر و جوانی شان را گذاشته اند در سن کهولت نیازمند یک مراقبت ویژه هستند و صندوق اعتباری هنر در این زمینه بسیار درخشان عمل کرده و فراتر از یک موسسه عادی مالی بوده است.

استاد کابلی گفت: امیدوارم این فعالیت و کوشش صندوق اعتباری هنر برای همه هنرمندانی که دارای چنین شخصيت‌های مهم هستند صورت گیرد و مورد تجلیل و تکریم قرار گیرند.این استاد برجسته خوشنویسی، تأکیدکرد: فعالیت های صندوق اعتباری هنر گسترش بسیار خوبی پیدا کرده است و ضروری‌ست هرچه بیشتر معرفی‌ شود و مسئولان بدانند که این صندوق به اعتباری رسیده است که با حمایت هنرمندان کشور، می‌تواند یکی از ارکان بلندمرتبه، حفظ فرهنگ و هنر ایران باشد.  کابلی یادآورشد: بنابراین امیدواریم صندوق اعتباری هنر در معرفی فعالیت‌های خود کوشش بیشتری کند تا هنرمندان برجسته بیشتری ازفعالیت های درخشان این صندوق اعتباری آگاه شوند و برای این مهم، می‌توان یک گفتگوی رسانه‌ای با هنرمندان برگزار کرد.وی در ادامه با اشاره به سفر «هفت بحر هنر» گفت: این سفر و همایشی که به بهانه تکریم و پاسداشت بنده در خوانسار برگزار شد، رویدادی ماندگار خواهد بود و نشانه مهر ماندگاری آن، حضور هنرمندان فاخر و نامدار کشور است.

هرکدام از این هنرمندان در جایگاه خودشان، مایه‌های افتخار و مایه های اعتلای فرهنگ و هنر ایران هستند.

استادانی که نام شان فرا مرزی است.کابلی اظهارداشت: این همایش لازم بود در شهر و مکانی برگزار شود که دارای جذابیت‌های لازم باشد. از کوشش و تلاش مدیریت‌های محلی و فرهنگی و شخصیت‌های با اصالت خوانساری ساکن در تهران، همانند برادران میرباقری، برخوردار باشد و شهر خوانسار دارای این ظرفیت و توان بود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
صندوق اعتباری هنر

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا