مهرداد بذرپاش: از فارغ‌التحصیلان علوم انسانی در خانه خلاق دیوان محاسبات استفاده خواهد شد

انتشارات موفقیت‌شناسی

رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: از فارغ‌التحصیلان علوم انسانی برای فعالیت در خانه خلاق دیوان محاسبات استفاده خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از آنا، مهرداد بذرپاش، درباره راه‌اندازی خانه خلاق در دیوان محاسبات کشور اظهار کرد: این مرکزی که امروز در دیوان محاسبات آغاز به کار می‌کند، مرکز نوآوری و خانه خلاق دیوان محاسبات است. این مرکز با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه دانش‌بنیان شدن و همچنین قانون جهش تولید ایجاد می‌شود.

وی افزود: طبق قانون اساسی نظارت بر همه رویه‌های مالی کشور بر عهده دیوان محاسبات کشور است. بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ دستگاه مورد رسیدگی دیوان محاسبات است.

رئیس دیوان محاسبات کشور درباره استفاده از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در خانه خلاق دیوان محاسبات اعلام کرد: در این مرکز موضوعات متعددی دنبال خواهد شد و با فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف نظیر حقوق، مالی عمومی، حسابرسی، حسابداری، برنامه‌ریزی و هوش مصنوعی همکاری خواهیم داشت و در این زمینه ظرفیت خوبی ایجاد شده است.

بذرپاش گفت: به صورت فراخوان پروژه افراد علاقه‌مند و فعال را شناسایی خواهیم کرد. پروژه اول هم هوشمندسازی به عنوان یک پروژه کلان در دستور کار قرار دارد، این پروژه به بخش‌های مختلف تقسیم شده است و با اعلام به این مجموعه‌ها از آنها کمک خواهیم گرفت. إن‌شاءالله بتوانیم تا پایان سال ۱۴۰۱ که هوشمندسازی دیوان است،‌ دست یابیم.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
آنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا