علیرضا معینی با رکوردشکنی طلا گرفت

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

وزنه‌بردار جوان ایرانی با مهار وزنه ۱۶۶ کیلوگرمی در مسابقات قهرمانی آسیا ضمن کسب مدال طلای یک ضرب، رکورد دسته ۸۹ کیلوگرم قاره کهن را نیز ارتقا داد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا در کشور ازبکستان در حال  برگزاری است. ظهر امروز (شنبه) رقابت‌های دسته ۸۹ کیلوگرم در رده سنی جوانان برگزار و علیرضا معینی سده و علی کشتکار نمایندگان ایران در این دسته بودند. علیرضا معینی با رکورد ورودی  مجموع ۳۴۵ کیلوگرم در رده نخست این دسته و علی کشتکار با رکورد ورودی ۳۳۵ یلوگرم در جایگاه سوم قرار داشتند.

کادر فنی برای حرکت یکضرب نخست کشتکار وزنه ۱۴۱ کیلوگرمی را درخواست دادند که وی در مهار آن ناموفق بود اما در حرکت دوم به راحتی این وزنه را مهار کرد. انتخاب سوم جوان وزنه‌برداری ایران ۱۴۵ کیلوگرم بود که وی نتوانست آن را مهار کند و با سه چراغ قرمز داوران مواجه شد و در نهایت پنجم شد.

علیرضا معینی سده دیگر نماینده ایران بود که بعد از کشتکار به روی تخته رفت. وی رقابت را با اقتدار شروع کرد و در حرکت نخست یکضرب موفق به مهار وزنه ۱۵۱ کیلوگرمی شد.

کادر فنی برای حرکت دوم معینی وزنه  ۱۵۷ کیلوگرمی را درخواست دادند که وی برای مهار آن مشکلی نداشت. معینی با مهار این وزنه در جمع مدعیان رسیدن به سکو مسابقات قهرمانی آسیا قرار گرفت.

معینی در حرکت سوم وزنه ۱۶۶ کیلوگرمی را به راحتی مهار کرد. با مهار این وزنه مدال طلای حرکت یکضرب به نماینده ایران در دسته ۸۹ کیلوگرم رسید. معینی همچنین رکورد یکضرب جوانان آسیا را به میزان یک کیلوگرم ارتقا داد.

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا