محمدمهدی اسماعیلی: لباس‌هایی که در نمایشگاه «ایران‌ویژند» عرضه شدند باید به فروشگاه‌ها ارائه شوند

انتشارات موفقیت‌شناسی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: افزایش قیمت‌ها طبیعی است اما کمک می‌کنیم تا قیمت‌ لباس‌های ایرانی اسلامی کاهش پیدا کنند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از آنا، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برگزاری نمایشگاه «ایران‌ویژند» درباره وضعیت فعلی طراحی و تولید لباس‌های ایرانی اسلامی، گفت: در حال حاضر طراحی‌ها در مرحله تولید و کارهای نمونه‌ای در این نمایشگاه خیلی خوب است. این این طرح‌ها و لباس‌ها باید به دست مصرف‌کننده هم برسد. خیلی بد است که ما می‌شنویم بانوان و خانواده‌های ایرانی لباس مناسب پیدا نمی‌کنند. این طرح‌ها و لباس‌هایی که در نمایشگاه «ایران‌ویژند» عرضه شدند باید به فروشگاه‌ها ارائه شوند. این نمایشگاه‌ها در حوزه مد و لباس برگزار می‌شوند تا به این مهم دست پیدا کنیم. با هماهنگی و همکاری وزارت‌خانه‌های مختلف این کار را به نتیجه خواهیم رساند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این پرسش که برخی مصرف‌کنندگان از قیمت بالای لباس‌های ایرانی اسلامی گلایه دارند، آیا این مشکل حل خواهد شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی، افزایش قیمت‌ها طبیعی است. تاجایی که بتوانیم کمک می‌کنیم تا قیمت‌ لباس‌های ایرانی اسلامی کاهش پیدا کنند.

لازم به یادآوری است؛ نخستین نمایشگاه تخصصی «ایران‌ویژند»به عنوان بخش غیررقابتی یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر از دوم تا چهارم مردادماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. نمایشگاهی که ویژه نمایش و ارائه محصولات و برندهای تخصصی در حوزه مد و لباس بود.

این رویداد با تکیه‌ بر توانمندی طراحان، تولیدکنندگان و برندها از بخش غیررقابتی یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر، میزبان علاقه‌مندان و فعالان صنایع نساجی و پوشاک در رشته‌های مختلف بوده است. این نمایشگاه فرصت خوبی فراهم کرد تا جمعی از فعالان حوزه مد و لباس از تولیدکنندگان، مدیران مؤسسات تک‌منظوره و چند منظوره تا شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه‌های طراحی پارچه و لباس، محصولات و دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
آنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا