کسب سوپر کاپ پرتغال توسط ستاره فوتبال ایران

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مهدی طارمی با عبور از رکورد مرحوم مهرداد میناوند دومین لژیونر پرافتخار فوتبال ایران شد.

 به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی طارمی ستاره فوتبال کشورمان شب گذشته موفق شد با تیم پورتو فاتح سوپرکاپ پرتغال شود. طارمی در این مسابقه ۲ گل زد و یک شب رویایی برای خود رقم زد تا به چهارمین جام خود در پرتغال دست یابد.

طارمی پیش از این در تیم پورتو یک سوپرجام، یک قهرمانی در لیگ و یک قهرمانی در جام حذفی کسب کرده بود و با جام دیشب، توانست شمار جام‌های خود را در اروپا به عدد چهار برساند. ستاره بوشهری تیم ملی کشورمان، پیش از رفتن به پرتغال هم با تیم الغرافه قطر  قهرمان جام حذفی این کشور شده بود. به این ترتیب این بازیکن به عنوان لژیونر در خارج از کشور، پنج جام تصاحب کرده و با عبور از رکورد مرحوم مهرداد میناوند به دومین لژیونر پرافتخار کشورمان تبدیل شد.

مهرداد میناوند اسطوره فقید فوتبال ایران در دوران حضورش در فوتبال اتریش، یک قهرمانی در بوندس لیگای این کشور، یک قهرمانی در جام حذفی و ۲ قهرمانی سوپرجام را همراه با تیم اشتورم‌گراتس اتریش کسب کرده بود و حالا طارمی با عبور از رکورد میناوند جای او را در رتبه دوم پرافتخارترین لژیونرهای ایرانی را گرفت.

پرافتخارترین لژیونر کشورمان، صادق محرمی مدافع راست تیم ملی فوتبال ایران است. محرمی که در تیم دیناموزاگرب کرواسی توپ می‌زند، رقیب جدی‌ای در لیگ کرواسی همراه با تیمش ندارند و معمولا این تیم حداقل یک جام را هر سال در این کشور می‌گیرد.

 محرمی همراه با دیناموزاگرب چهار قهرمانی در رقابت‌های لیگ باشگاهی کرواسی به دست آورده و هم‌چنین همراه این تیم توانسته یک بار قهرمان جام حذفی شود و ۲ قهرمانی سوپرجام کرواسی هم در کارنامه محرمی به چشم می‌خورد تا او با آمار هفت قهرمانی به عنوان  پر افتخارترین لژیونر، رکوردی ویژه از خود به جای بگذارد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا