ایجاد بیش‌ از ۳ هزار فرصت شغلی در کرمان توسط کمیته امداد

انتشارات موفقیت‌شناسی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: سه هزار و ۱۳۳ فرصت شغلی برای مددجویان و اقشار نیازمند این استان از ابتدای سال جاری تاکنون ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، ناصر عسکری‌نژاد با بیان اینکه توانمندسازی و ایجاد درآمدهای پایدار برای مددجویان در صدر فعالیت‌های این نهاد قرار دارد افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و ۱۳۳ فرصت شغلی با اعتباری بیش‌ از ۱۵۰ میلیارد تومان در این استان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: این تعداد فرصت شغلی در زمینه‌های کشاورزی، دامداری، خدمات، صنایع تبدیلی و … از محل تسهیلات قرض‌الحسنه امداد، تبصره ۱۶ و تبصره ۱۸ اجرا شده‌ است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه توانمندسازی مددجویان بنای اصلی این نهاد است، ادامه داد: امسال یکهزار و ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به‌منظور ایجاد ۲۴ هزار و ۵۰ فرصت شغلی به کمیته امداد استان کرمان اختصاص‌ یافته است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر افزایش فرصت‌های شغلی، کیفیت‌بخشی به اجرای طرح‌ها با هدف افزایش درآمد مجریان نیز مدنظر است، خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم با تحقق برنامه‌های تدوین‌شده تا پایان سال جاری، در زمینه‌ی اشتغال و خودکفایی مددجویان بویژه در مسیر حمایت از مشاغل نوین و دانش‌بنیان گام‌های مؤثری برداریم.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا