قهرمانی والیبال ایران در مسابقات کشورهای اسلامی

انتشارات موفقیت‌شناسی

تیم ملی ب والیبال مردان ایران امروز پیروز بازی فینال مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از آنا، ایران با نتیجه سه بر یک کامرون را شکست داد. ایران ست اول را با قدرت آغاز کردند و توانستند با نتیجه 25 بر  16 پیروز میدان شوند.

ست دوم این بازی، ابتدا کامرونی ها اندکی پیش افتادند اما شاگردان عظیم جزیده به سرعت رقابت را پایاپای کرده و تا نیمه بازی خوب پیش رفتند، اما ادامه این ست را واگذار کردند. ست دوم با نتیجه 25 بر 18 به نفع کامرون به پایان رسید. در ست سوم، دو تیم رقابت سختی را شروع کرده و پایاپای پیش رفتند اما بازی به نیمه نرسیده بود که ایرانی‌ها دست پیش را گرفتند. این شرایط دوام زیادی نیاورد و ممکن بود بازی احساسی بازیکنان ما مشکل آفرین شود اما در نهایت، آنها توانستند ورق را برگردانده و ست سوم را با نتیجه 25 بر 23 به نفع خود پایان دهند.

ست چهارم را ایرانی‌ها قوی شروع کردند و به پایان رساندند. در این ست، پسران کشورمان با نتیجه 25  بر  14  کامرونی‌ها را مغلوب خود کرده و  به مدال طلا رسیدند.

تماشاچیان کامرونی نسبت به ایرانی‌ها بیشتر بودند و جالب است که ترکیه‌ای های حاضر در سالن در ست اول، حریف ایران و از نیمه ست دوم به بعد، ایران را تشویق می‌کردند.

گاهی بازیکنان کنار زمین، کم بودن تعداد تماشاگران ایرانی را  با تشویق هم‌تیمی‌های خود جبران می‌‌کردند.

گفتنی است، چهارمین دوره مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی از هفدهم مرداد ماه شروع شده و تا بیست و هفتم این ماه در قونیه ترکیه در حال برگزاری است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
آنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا