موفقیت بانوان کاراته‌کار خراسان رضوی در مسابقات کشوری وادوکا

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

در رقابت‌های قهرمانی کشور به میزبانی مشهد، تیم کاراته بانوان خراسان رضوی به مقام قهرمانی در سبک وادوکای رسید.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از شهرآرانیوز، رقابت‌های کاراته سبک وادوکای قهرمانی کشور، به میزبانی مشهد برگزار شد و در این رقابت‌ها، تیم خراسان رضوی با درخشش کاراته‌کا‌های خراسانی به مقام قهرمانی رسید.
اکرم گلپرور، مسئول برگزاری مسابقات قهرمانی وادوکای کشور در این رابطه اعلام کرد: در این مسابقات که با با حضور ۷۲۰ بانو ورزشکار در مشهد برگزار شد، پس از خراسان رضوی که بر سکوی نخست رقابت‌ها تکیه زد، مازندران دوم، خراسان جنوبی سوم و خراسان شمالی و تهران به ترتیب چهارم و پنجم شدند.
گلپرور با اشاره به برگزاری این مسابقات در بالاترین سطح فنی اعلام کرد: این رقابت‌ها، هجدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور در بخش بانوان بود که طی روز‌های سوم و چهارم شهریورماه به میزبانی مشهد مقدس در بخش‌های کومیته، کاتا انفرادی و تیمی برگزار و به پایان رسید.

برنامه ریزی برای حضور در تیم ملی

آزاده درویش، داور ممتاز و مربی برجسته کاراته در این مسابقات نیز با بیان اینکه خراسان رضوی از ظرفیت فنی بالایی در رشته کاراته برخوردار است، گفت: برای سرآمد بودن خراسان رضوی در کاراته و انتخاب اعضا تیم ملی کاراته از میان کاراته کاران خراسان باید برنامه ریزی‌های دقیق‌تر و مسابقات بیشتری برگزار شود تا آمادگی ورزشکاران این رشته به بالاترین شرایط برسد. همچنین توجه به مسائل روانشناسی ورزشی و استعدادیابی دقیق‌تر کمک زیادی به دستیابی به این هدف خواهد داشت.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
شهرآرا نیوز

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا