درخشش جوانان والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا

انتشارات موفقیت‌شناسی

تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا توانست والیبال هند را شکست دهد و عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، در مرحله نهایی بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر ۲۰ سال آسیا، تیم ملی والیبال ایران به مصاف تیم ملی والیبال هند رفت و توانست با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسد تا با این برد قهرمان این مسابقات شود.

والیبال ایران در ست نخست این دیدار ۲۵ بر ۱۲ پیروز شد. در ست دوم این مسابقه، ایران باز هم به پیروزی رسید و توانست با نتیجه ۱۹ بر ۲۵ ست دوم را هم به نام خود کند.

در ست سوم این مسابقه، شاگردان مومنی مقدم غافلگیر شدند و با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ شکست خوردند.

ایران ست چهارم را خوب آغاز کرد و توانست با نتیجه قاطع ۲۵ بر ۱۵ به پیروزی برسد تا والیبال ایران قهرمان این مسابقات شود.

به گزارش ایسنا، بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال آسیا از روز دوشنبه ۳۱ مرداد به میزبانی منامه در کشور بحرین آغاز شد و به مدت هشت روز پیگیری شد.

عرشیا بهنژاد، پندار مومنی‌مقدم، امیرمحمد گلزاده، متین جعفری، سجاد جلوداریان، یوسف کاظمی، عرفان نوروزی، مهدی بیاتی، مبین نصری، یونس جوان، پوریا حسین‌خانزاده و پوریا حسین‌پور ۱۲ بازیکن تیم ملی والیبال جوانان ایران در این رقابت‌ها بودند.

امیرمهدی نفر (سرپرست)، رضا مومنی‌مقدم (سرمربی)، پیمان اکبری (مدیر فنی)، مهران زارع، علی فتاحی و محمد منصوری (مربیان)، عرفان مداح (فیزیوتراپ)، محسن سیاه‌دوش (آنالیزور)، چالاک محمدرحیمی (ماساژور) به عنوان کادر فنی همراه تیم ملی جوانان بودند.

شاگردان غلامرضا مومنی‌مقدم قبل از حضور در این مسابقات در هفتمین جام کنفدراسیون مردان آسیا (۱۶ تا ۲۳ مرداد) در شهر ناخون پاتوم تایلند شرکت کردند و در بین ۱۱ تیم شرکت کننده جایگاه پنجم را به خود اختصاص دادند

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا