مهدی کاظمی: «باشگاه کارآفرینی» در مدارس راه‌اندازی خواهد شد

انتشارات موفقیت‌شناسی

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از راه‌اندازی باشگاه کارآفرینی در مدارس خبر داد و گفت: مسیر ایجاد باشگاه کارآفرینی در مدارس به صورت دولتی شکل می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از شفقنا،«مهدی کاظمی» امروز در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران گفت: یکی از موضوعاتی که در وزارت آموزش و پرورش دنبال می‌کنیم ترویج فرهنگ و توسعه کار آفرینی است که بنا شد با مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت توسعه اشتغال و کار آفرینی تفاهم‌نامه مشترکی برای آموزش دانش آموزان در دوره متوسطه منعقد کنیم.

وی هدف از انعقاد چنین تفاهم‌نامه ای را ایجاد نگرش و روحیه کارآفرینی در دانش‌آموزان عنوان کرد و گفت: به این ترتیب زمینه توسعه کار آفرینی در آینده در کشور فراهم می‌شود.

وی از ایجاد باشگاه کارآفرینی در مدارس خبر داد و گفت: مسیر ایجاد باشگاه کارآفرینی در مدارس به صورت دولتی شکل می‌گیرد و دانش‌آموزان در دوره‌های که این باشگاه‌های کارآفرینی برگزار خواهد شد شرکت کرده و در آینده رفتارهای کار آفرینانه خواهند داشت.

وی ادامه داد: این باعث توسعه شاخص‌های مختلف حتی در عرصه بین‌المللی می‌شود. با اجرای این طرح در آینده با نگاه پیشرفت اقتصادی در کشور از طریق مسیر کارآفرینی گام‌های جدی برمی‌داریم.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
شفقنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا