فعالیت اپلیکیشنی برای «ارائه خدمات مراقبت در منزل به سالمندان» تا ۳ ماه دیگر آغاز خواهد شد

انتشارات موفقیت‌شناسی

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک از احتمال آغاز فعالیت اپلیکشین ناجی ۲۴ برای ارائه خدمات مراقبت در منزل به سالمندان از آذر یا دی‌ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، حدود یک ماه پیش بود که«حسین نحوی‌نژاد»، مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با بیان اینکه در حال حاضر در رابطه با طرح مراقبت در منزل هیچ مرجعی مجوز صادر نمی‌کند، گفت که قریب به اتفاق آگهی‌هایی که در خصوص مراقبت از سالمندان و حتی کودکان وجود دارد، فیک هستند و نه مجوز دارند و نه آموزش دیده اند زیرا مرجعی برای مجوز وجود ندارد و در این راستا از راه‌اندازی نرم‌افزاری (اپلیکیشن) برای ارائه خدمات در منزل به سالمندان خبر داد تا خانواده‌هایی که نیازمند دریافت خدمات در منزل برای سالمندشان هستند با خیالی آسوده و بدون پرداخت هزینه اضافی، از طریق تیم تخصصی به این نوع خدمات دسترسی داشته باشند.

او از سوی دیگر نیز اعلام کرد که پیش از راه‌اندازی این اپلیکیشن قصد داشتیم نمونه‌ای از این خدمت راه‌اندازی شود، براین اساس افرادی که نیازمند ارائه خدمات در منزل به سالمندان هستند، می‌توانند هم‌اکنون با شماره تلفن ۲۴ ساعته ۰۹۱۲۸۲۸۴۳۰۰ برای دریافت خدمات در منزل تماس گیرند.

در این راستا حسین نحوی‌نژاد درخصوص آخرین اقدامات برای فعالیت پلتفرم جدید کهریزک تحت عنوان «ناجی ۲۴» برای ارائه خدمات مراقبت در منزل به خانواده‌هایی که نیازمند دریافت خدمات در منزل برای سالمندشان هستند، به ایسنا گفت: یک ماه از اجرای فاز اولیه این طرح می‌گذرد و براساس آخرین آمارها تاکنون ۵۰ خانواده، خدمات مختلف به صورت پاره وقت و تمام وقت دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: البته هنوز کارهای تبلیغاتی آن آغاز نشده است و زمانی که کار گسترش یابد باید افراد بیشتری را آموزش دهیم. در حال حاضر حدود ۲۰۰ نیروی تربیت شده وجود دارد که در صورت نیاز برای ارائه خدمات به محل اعزام می‌شوند، البته افزایش ظرفیت برای تربیت نیروی متخصص به سرعت امکان‌پذیر است.

نحوی‌نژاد با اشاره به اینکه تاکنون موسساتی برای همکاری با این اپلیکشین اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: کارهای IT این اپلیکشین در حال انجام است و تا آذر یا دی‌ماه این اپلیکیشین شروع به کار خواهد کرد.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک در پاسخ به این سوال که آیا این اپلیکشین و خدمات تنها معطوف به سالمندان خواهد بود یا افراد دارای معلولیت یا بیماری‌های خاص نیز می‌توانند متقاضی خدمات مراقبت در منزل باشند؟ اینگونه توضیح داد: این اپلیکشین برای سالمندان است اما ناتوانی که نیازمند خدمات هستند مثل افراد ضایعه نخاعی نیز قاعدتا می‌توانند از این اپلکیشن استفاده کنند. در حال حاضر هم خدمات مراقبت در منزل را به تعدادی از افراد دارای ضایعه نخاعی نیز ارائه داده‌ایم.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا