آغاز فعالیت اولین مدرسه اوتیسم دخترانه کشور در تهران

انتشارات موفقیت‌شناسی

نابر اعلام روابط عمومی انجمن اوتیسم ایران با آغاز سال تحصیلی جدید اولین مدرسه دخترانه اوتیسم کشور در شهر تهران فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، مدرسه اوتیسم “راد” واقع در تهران – خیابان پیروزی اولین مدرسه دخترانه مختص کودکان اتیسم در سراسر ایران است که با همکاری ۳ جانبه آموزش پرورش استثنایی، خیرین و انجمن اوتیسم ایران ساخته شده است.

روابط عمومی انجمن اوتیسم اعلام کرد که خَیرهای این مدرسه بهرام ملکی و صبا کارخیران، با تقبل هزینه ساخت مدرسه گام مهمی برای آموزش دختران طیف اتیسم برداشتند. انجمن اتیسم ایران نیز با تهیه ۴۰ پک آموزشی مناسب با نیاز دختران اتیسم سعی در برداشتن گام‌هایی در راستای فراهم آوردن حق تحصیل این دانش آموزان برداشته است.

در آمارهای جهانی تعداد دختران اوتیسم به پسران یک به ۴ است که همین موضوع باعث می‌شود بسیاری از مشکلات مهم دختران اوتیسم به دست فراموشی سپرده شود.

روابط عمومی انجمن اوتیسم همچنین اعلام کرده است که مدرسه اوتیسم “ترنم” (مختلط) نیز در شهر ری فعالیت خود را در خصوص آموزش کودکان اوتیسم آغاز کرده است که در بازدید از این مدرسه ۴۰ پک تحصیلی به کودکان ارائه شده و با خانواده‌های کودکان جلسه آموزشی با حضور تیم مددکاران انجمن برگزار شد. در این جلسه خدمات کامل آموزشی و مددکاری انجمن به خانواده‌ها توضیح داده شد.

انجمن اوتیسم ایران تلاش کرده است تا با تهیه ۸۰ پک تحصیلی در برداشتن قدم اول برای فراهم کردن محیط و امکانات مناسب آموزشی در کنار دانش آموزان طیف اوتیسم بوده و همچنین با برگزاری جلسه آموزشی برای خانواده‌ها بتواند نقش مهم خود را در آگاه‌سازی خانواده‌های این کودکان ایفا کند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا