راه‌اندازی رشته لیزینگ در مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی

انتشارات موفقیت‌شناسی

رشته لیزینگ در مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، جلسه مشترک مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با نمایندگان انجمن ملی لیزینگ ایران، با حضور اساتید برجسته حوزه بانکداری و اقتصاد واحدهای تهران جنوب و تهران غرب دانشگاه آزاد اسلامی، نمایندگان انجمن و مدیران این مرکز تشکیل شد و درخواست انجمن ملی لیزینگ ایران مبنی بر همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی و توسعه موضوع لیزینگ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مجید شمس، رئیس مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه به ایجاد دانشکده‌های نوین مبتنی بر حل مسأله اشاره کرد و تبدیل دانشکده‌های علم محور به دانشکده‌های مسأله محور را مأموریت اصلی مرکز مطالعات دانست.

در ادامه، اساتید گروه بانکداری در خصوص لزوم ایجاد رشته مدیریت امور بانکی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی به بحث و گفتگو پرداختند.

در این جلسه مصوب شد تفاهم‌نامه مشترک بین دانشگاه و انجمن ملی لیزینگ ایران برای توانمندسازی اعضای انجمن، آموزش نیروهای فعلی و موجود در لیزینگ و آموزش نیروهای انسانی در آینده  و دانش‌افزایی آنان منعقد شود. همچنین رشته لیزینگ در مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شود. 

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا