همایش ملی «روان‌شناسی و کیفیت زندگی» در شیراز برگزار خواهد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به میزبانی مؤسسه آموزش عالی پیشتازان شیراز، همایش ملی روان‌شناسی و کیفیت زندگی ۳۰ آبانماه به صورت حضوری و مجازی در این کلانشهر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، دبیر علمی همایش ملی روان‌شناسی و کیفیت زندگی، هدف از برگزاری همایش را آشنایی دانشجویان رشته‌های روان‌شناسی با روش تحقیق، فراهم شدن بستر مناسب برای محققین، ایجاد انگیزه در دانشجویان برای انجام کارهای پژوهشی و فراهم سازی بستر مناسبی برای تبادل یافته‌های پژوهشی عنوان کرد.

«دکتر محمد خیر» ادامه داد: این همایش با همکاری سازمان نظام روانشناسی فارس، سازمان بهزیستی، دانشگاه هنر، دانشگاه پیشتازان، تعدادی از دانشگاه‌های کشور و جهاددانشگاهی فارس اجرایی می‌شود.

او اضافه کرد: ۱۵۸ مقاله از دانشگاه‌های کشور به دبیرخانه این همایش ارسال شده که از این تعداد، ٧٢ مقاله برای ارائه شفاهی و ٢٥ مقاله به صورت پوستر پذیرفته شده و٣٠ مقاله آن هم مورد پذیرش واقع نشده است.

دبیر اجرایی این همایش نیز با بیان اینکه فرآیند اجرایی این همایش از یکسال پیش در دستور کار قرار گرفت، کیفیت زندگی و ویژگی‌های شناختی و غیرشناختی روانشناسی، سلامت روان، ورزش، تغذیه، سبک زندگی، دوره‌های رشدی، آموزش، زندگی و دین، رشد معنوی و اخلاقی، زندگی در دوران کرونا و پسا کرونا و کیفیت زندگی و خانواده را از محورهای دهگانه این همایش ذکر کرد.

«بهرخ مهرجانیان» خاطرنشان کرد: هر روز تحولاتی در زندگی بشر رخ داده که نهایتا منجر به بهبود کیفیت زندگی و شکل گیری تمدن شده است.

مهرجانیان همچنین دو سخنران کلیدی این همایش را رئیس سازمان نظام روانشناسی فارس و دکتر سیامک سامانی از اساتید دانشگاه آزاد شیراز اعلام کرد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا