جایزه گرمی هنرمند نوظهور به خواننده ۹۵ ساله رسید

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

«آنجلا آلوارز» پس از سال‌ها خوانندگی برای خانواده و دوستان، در سن ۹۰ سالگی شروع به ضبط رسمی آثارش کرد و حالا جایزه لاتین گرمی را برای هنرمند نوظهور کسب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، این خواننده کوبایی ـ آمریکایی با کسب جایزه گرمی لاتین در سن ۹۵ سالگی، به کهنسال‌ترین برنده تاریخ جوایز موسیقی لاتین گرمی تبدیل شد و ثابت کرد که هیچ وقت دیر نیست.

او پس از چندین دهه نوشتن آهنگ و اجرا برای دوستان و خانواده، سرانجام در ۹۰ سالگی نخستین کنسرت خود را در هالیوود برگزار کرد. سرانجام نوه او «کارلوس» با کمک «اندی گارسیا» بازیگر کوبایی، آهنگ‌های «آنجلا آلوارز» را در آلبومی ضبط کرد که این آلبوم موسیقی سال گذشته منتشر شد و در نهایت جایزه لاتین گرمی را برای این هنرمند باسابقه به ارمغان آورد.

«آنجلا آلوارز» پس از کسب جایزه لاتین گرمی برای هنرمند نوظهور گفت: «کسانی که هنوز رویاهای خود را محقق نکرده‌اند، بدانید که اگرچه زندگی سخت است، اما همیشه راهی برای خروج وجود دارد و با ایمان و عشق می‌توان به همه چیز دست یافت».

«آنجلا آلوارز» که در کوبای قبل از انقلاب بزرگ شد از سوی پدر و پدربزرگش برای پیگیری عشقش به موسیقی منع می‌شد اما با ازدواج و بچه دار شدن در خفا آهنگ می‌نوشت. پس انقلاب کوبا که منجر به دهه‌ها رهبری فیدل کاسترو شد، «آلوارز» تصمیم گرفت که سخت‌ترین تصمیم زندگی‌اش را بگیرد و چهار فرزندش را به آمریکا فرستاد و خودش نیز در نهایت به فرزندانش پیوست اما زندگی آزمون دشواری پیش روی او قرار داد و او همسر و تنها دخترش را به دلیل سرطان از دست داد. با این وجود، او به آهنگسازی و خوانندگی خود ادامه داد و بیشتر آثار خود را فقط با نزدیک‌ترین افراد به اشتراک می‌گذاشت.

«آلوارز» پس از کسب جایزه بهترین هنرمند نوظهور در بیست و سومین مراسم سالانه لاتین گرمی لاتین، همه رویاپردازان را تشویق کرد و با تقدیم جایزه خود به کشورش کوبا گفت: «افرادی هستند که تسلیم می‌شوند، اما من تسلیم نشدم ـ من همیشه جنگیدم. به شما قول می دهم هیچ وقت دیر نیست».

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا