جزئیات قرارداد جدید بیمه‌تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی منعقد و سقف تعهدات قرارداد مذکور ۶۷ درصد افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، «علی خسروی»، مدیر عامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ درباره جزئیات قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: مبلغ بیمه تکمیلی در قرارداد جدید به ازای هر نفر ۲۰۵ هزار تومان تعیین شده است. در قرارداد جدید سقف تعهدات بیمه تکمیلی ۷۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته رشد ۶۷ درصدی داشته است.

خسروی ادامه داد: بیمه‌شدگانی که تاکنون، تحت پوشش بیمه آتیه سازان حافظ بوده‌اند می‌توانند از تاریخ اول آذر ۱۴۰۱ با مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد با این شرکت، به صورت آنلاین از خدمات بیمه‌ای برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه مشخصات افراد تحت پوشش که تاکنون از این خدمات بهره‌مند بوده‌اند در سامانه وجود دارد و قراردادشان به صورت خودکار در سامانه تمدید خواهد شد گفت: این افراد نیازی به مراجعه حضوری به کانون‌ها ندارند. اما افرادی که تاکنون، تحت پوشش بیمه تکمیلی نبوده‌اند و مایل هستند از مزایای بیمه تکمیلی استفاده کنند، سه ماه فرصت دارند با مراجعه به دفاتر کانون‌ها نسبت به ثبت مشخصات خود و افراد تحت تکفل اقدام کنند.

مدیر عامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ افزود: همچنین برای افرادی که درخواست لغو عضویت در بیمه تکمیلی دارند مهلت سه ماهه‌ای در نظر گرفته شده است و چنانچه حق بیمه‌ای از مستمری آنها کسر شده باشد عیناً به حساب ایشان برگشت داده خواهد شد.

به گزارش ایسنا، تعهدات قرارداد جدید بازنشستگان به شرح زیر است: 

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا