پاروزنان ایران در دور مقدماتی روئینگ قهرمانی آسیا خوش درخشیدند

انتشارات موفقیت‌شناسی

در آغاز مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا در تایلند نمایندگان ایران در یک رقابت دور مقدماتی و یک تعیین خط به مصاف رقیبان رفتند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا از چهارشنبه، ۹ آذر با شرکت ۱۶۹ ورزشکار در رده سنی بزرگسالان و ۹۰ ورزشکار در رده سنی جوانان از ۱۸ کشور در پاتایا تایلند آغاز شد.

تیم ایران نیز که در بخش زنان و مردان در این رقابت حضور دارد، در دو رقابت به مصاف حریفان رفتند.

در دور تعیین خط روئینگ چهارنفره سبک وزن زنان تیم ایران با ترکیب شکیبا وقوفی، کیمیا زارعی، زینب نوروزی و مریم امیدی پارسا در مسابقه با نمایندگان فیلیپین، تایلند، ازبکستان، ویتنام و قزاقستان با زمان ۷:۰۰.۰۶۷ دقیقه در رده دوم قرار گرفت.

امیرحسین محمودپور در دور مقدماتی روئینگ تک‌نفره سنگین وزن مردان در مسابقه با نمایندگان کره، چین، تایلند و هنگ‌کنگ در گروه اول با زمان ۷:۲۳.۷۵۲ دقیقه در رده نخست قرار گرفت و مستقیما به فینال A صعود کرد.

نازنین ملایی در گروه دوم مقدماتی روئینگ تک‌نفره سنگین وزن زنان با زمان ۸:۱۴.۳۷۱ دقیقه در رده نخست قرار گرفت و مستقیما راهی فینال شد.

ابوالفضل سطوتی و امیررضا عبدالی در روئینگ دونفره جوانان با زمان ۶:۵۲.۲۵۳ دقیقه سوم شدند و به شانس مجدد راه یافتند. در این رقابت نمایندگان هنگ‌کنگ، ژاپن، کره و سنگاپور حضور داشتند. رقابت شانس مجدد این ماده ظهر امروز برگزار می‌شود.

حمیدرضا رضوانی و شیرزاد قادری در دور مقدماتی روئینگ دونفره سنگین وزن مردان با حریفانی از چین، کره و اندونزی رقابت کردند و با زمان ۶:۴۱.۶۲۲ دقیقه با اختلاف هزارم ثانیه پس از نمایندگان اندونزی و چین سوم شدند. با این نتیجه نماینده کشورمان در این ماده راهی شانس مجدد می‌شود که ظهر امروز برگزار می‌شود.

مهسا جاور و نازنین ملایی در روئینگ دونفره سنگین وزن زنان با حریفانی از ویتنام، چین، فیلیپین و هنگ‌کنگ رقابت کردند که در پایان با زمان ۷:۱۶.۰۱۸ دقیقه در رده نخست گروه خود قرار گرفتند و مستقیما به فینال A صعود کردند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا