ظرفیت‌های گردشگری ایران در نمایشگاه سفر و هتلداری مسکو ۲۰۲۳ معرفی می‌شوند

انتشارات موفقیت‌شناسی

ظرفیت‌های گردشگری ایران از سوی کنشگران صنعت گردشگری در بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سفر و هتلداری مسکو MITT معرفی می‌شود.

‏به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، MITT یکی از پنج نمایشگاه گردشگری برتر در سراسر جهان و بسیار مورد توجه جامعه جهانی گردشگری است. این رویداد بین‌المللی محیطی مناسب برای فعالانی است که ارتباطات خود را با همکاران و مشتریان گسترده‌تر کنند.

نمایشگاه گردشگری ام آی تی تی امسال ۱۶ تا ۱۸ مارچ ۲۰۲۳ همزمان با ۲۵ تا ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ در محل نمایشگاهی CROCUS EXPO در مسکو دایر خواهد شد.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نمایندگی از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نظر دارد زمینه حضور هدفمند نمایندگان و کنشگران صنعت گردشگری ایران در این دوره از نمایشگاه را فراهم تا به معرفی جاذبه‌های بیشمار ایران در زمینه گردشگری، طبیعتگردی و بومگردی، مناطق تاریخی و آثار باستانی و ظرفیت‌های سرمایه گذاری کمک کند.

‏MITT نمایشگاه تجاری بین المللی مسافرتی و گردشگری در روسیه و کشور‌های مستقل مشترک المنافع (CIS) است و شرکت در آن امکان برقراری ارتباط مستقیم با آژانس‌های مسافرتی و تور اپراتور‌های ۵۲ منطقه روسیه و حدود ۲۰ کشور جهان را فراهم می‌کند.

پیش بینی می‌شود حدود ۵۴۰ شرکت از ۲۰ تا ۲۵ کشور جهان مثل مصر- هند- اندونزی- امارات متحده عربی- ترکیه- تایلند- آفریقای جنوبی- قطر- مالدیو- فیلیپین- مراکش- ونزوئلا- اردن- تونس- بحرین- الجزایر- بلاروس- کوبا- اوگاندا- سریلانکا-روسیه و … در نمایشگاه ۲۰۲۳ شرکت کنند.

شرکت‌های حاضر در نمایشگاه عمدتاً در زمینه اجرای تور‌های ورودی، تور‌های کروز، دفاتر ملی گردشگری، ادارات گردشگری منطقه ای، آژانس‌های مسافرتی، مراکز اطلاع رسانی و انجمن ها، هتل ها، هتل‌های زنجیره‌ای و سایر امکانات اقامتی، MICE – آژانس ها، کارشناسان سفر‌های تجاری، اماکن میراث فرهنگی و موزه‌ها، شرکت‌های هواپیمایی و حمل و نقل، شرکت‌های فناوری مسافرتی، مراکز رزرواسیون، شرکت‌های بیمه، مراکز و کلینیک‌های پزشکی ارائه دهنده خدمات پزشکی در روسیه و خارج از کشور و پارک‌های تفریحی و پارک‌های آبی فعال هستند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا