آغاز ثبت‌نام آزمون جامع گردشگری

انتشارات موفقیت‌شناسی

دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری از آغاز ثبت‌نام آزمون جامع دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت گردشگری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اعلام کرد: آزمون جامع دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت گردشگری هر سال توسط دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری در دو نوبت به‌صورت سراسری در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

نوبت دوم این آزمون امسال، روز جمعه ۱۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ در هفت عنوان دوره و در دو نوبت، همزمان و در ساعات تعیین شده در استان­‌های دارای متقاضی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته دوره‌های مدیریت عمومی تأسیسات گردشگری، راهنمایان ایران‌گردی و جهان‌گردی، راهنمایان طبیعت‌گردی و نیز دوره راهنمایان زمین‌گردشگری در نوبت اول و دوره‌های مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، کارشناس ارزیابی طرح تطبیق ضوابط تأسیسات گردشگری  و نیز دوره مدیر فنی طرح تطبیق ضوابط تأسیسات گردشگری در نوبت دوم برگزار می‌شود.

ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در این آزمون از چهارشنبه ۱۶ آذرماه آغاز شده و تا جمعه ۲۵ آذرماه ۱۴۰۱ ادامه دارد. ثبت‌نام از طریق سامانه آموزش گردشگری به نشانی edutourism.mcth.ir  امکان‌پذیر بوده و متقاضیان می‌توانند برای انجام کلیه فرایندهای مربوط به آزمون از طریق این سامانه اقدام کنند.

فارغ‌التحصیلان رشته‌های دانشگاهی گردشگری با حداقل مدرک کارشناسی و تمام افرادی که دوره های کوتاه مدت آموزش گردشگری را در آموزشگاه‌های مجاز گذرانده و موفق به دریافت مجوز از این مؤسسه‌ها شده‌اند، امکان شرکت در آزمون جامع گردشگری را دارند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا