پیروزی ۹ بر یک تیم ملی کشتی آزاد ایران مقابل ژاپن

انتشارات موفقیت‌شناسی

تیم ملی کشتی آزاد ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های جام جهانی آمریکا مقابل ژاپن در یک مبارزه یک طرفه صاحب برتری شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، تیم ملی کشتی آزاد ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در آمریکا، مقابل ژاپن با نتیجه قاطع ۹ بر یک به برتری رسید و یک گام برای رسیدن به فینال این رقابت ها نزدیک شد.

در مهمترین مبارزه های برگزار شده علی سوادکوهی در ۷۹، علیرضا کریمی در ۸۶ ، کامران قاسمپور در ۹۲ و امیررضا معصومی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم بدون دادن امتیاز به رقبای ژاپنی و با امتیاز عالی پیش از به پایان رسیدن زمان مبارزه، صاحب پیروزی شدند.

امیرعلی آذرپیرا دارنده ۲ مدال طلای امیدهای جهان نیز در وزن ۹۷ کیلوگرم با امتیاز عالی ۱۳ بر ۲ مقابل شینادا صاحب برتری شد.

محمدصادق فیروزپور دارنده مدال های طلا و نقره امیدهای جهان در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز مقابل کینوشیتا نایب قهرمان جوانان آسیا در حالی در ثانیه پایانی تا آستانه شکست پیش رفته بود در نهایت به سختی و با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید. امتیاز سوم فیروزپور پس از رد اعتراض مربی ژاپن در پایان مبارزه به دست آمد.

امیررضا معصومی چهره با آتیه سنگین وزن ایران و دارنده مدال های طلای نوجوانان و امیدهای جهان  در مدت زمان یک دقیقه مقابل حریف خود ۱۰ بر صفر صاحب پیروزی شد.

تنها باخت ایران مقابل ژاپن در وزن ۶۱ کیلوگرم به دست آمد، جاییکه ابراهیم الهی کشتی گیر جوان ایران مقابل موریکاوا با نتیجه ۱۳ بر ۲ شکست خورد.

نتایج مبارزه های انفرادی دیدار دو تیم ایران و ژاپن به شرح زیر است:

۵۷کیلوگرم: رضا مومنی ۶ – تایچی یاماگوچی ۵
۶۱کیلوگرم: ابراهیم الهی ۲ – کایتو موریکاوا ۱۳
۶۵کیلوگرم: محمدرضا باقری ۲ – ریوما آنراکو یک
۷۰کیلوگرم: علی اکبر فضلی ۹ – کیتارو اونو ۶
۷۴کیلوگرم: محمد صادق فیروزپور ۳ – کارین کینوشیتا یک
۷۹کیلوگرم: علی سوادکوهی ۱۱ – یاجودو یاماساکی صفر
۸۶کیلوگرم: علیرضا کریمی ۱۱ – تاتسویا شیرای صفر
۹۲کیلوگرم: کامران قاسم پور ۱۰ – ساتوشی میورا صفر
۹۷کلیوگرم: امیرعلی آذرپیرا ۱۳ – یوهی شینادا ۲
۱۲۵کیلوگرم: امیررضا معصومی ۱۰ – هیروتو نینامیا صفر

تیم ملی کشتی آزاد ایران در دومین و آخرین دیدار مرحله گروهی خود بامداد فردا (یکشنبه) در مصافی حساس به مصاف تیم منتخب جهان می رود.
این رقابت ها در ۲ گروه ۳ تیمی برگزار می شود و تیم های نخست هر گروه راهی دیدار فینال می شوند. در گروه دیگر این مسابقات، تیم های آمریکا، مغولستان و گرجستان قرار دارند.

آمریکا در دیدار نخست خود مقابل مغولستان با نتیجه ۷ بر ۳ صاحب پیروزی شد.

تیم های ایران و آمریکا بخت‌های اصلی رسیدن به فینال این رقابت ها هستند. رقابت فینال بامداد دوشنبه به وقت ایران برگزار می شود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا