محمدمهدی اسماعیلی: کتابداران در صندوق اعتباری هنر عضو می‌شوند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از عضویت کتابداران کتابخانه‌های عمومی کشور در صندوق اعتباری هنر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، «محمد مهدی اسماعیلی» روز سه شنبه در حاشیه بازدید از شانزدهمین جشنواره سینما حقیقت درباره پیگیری وضعیت معیشتی کتابداران پس از دستور رییس جمهور با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای ارتقای رفاهیات کتابداران کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: یکی از سیاست‌های راهبردی ما در حوزه فرهنگ حمایت مناسب از نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و توسعه کتابخانه‌های عمومی است و از روز اول آغاز به کار در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر این موضوع تأکید شده است.

رئیس هیئت امنای کتابخانه‌های عمومی کشور با اشاره به ضرورت حمایت از کتابداران و رفع مشکلات معیشتی آنان گفت: با توجه به مأموریت صندوق اعتباری هنر و با پیشنهاد دبیرکل نهاد این امکان فراهم شده است تا کتابداران به عضویت صندوق اعتباری هنر درآیند و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

حمایت تمام‌قد وزارت فرهنگ از سینمای مستند و تجربی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در پیامی به مستندسازان گفت: من از همه مستندسازان تشکر می‌کنم، آنها وظیفه سنگینی برعهده دارند. ثبت تاریخ، فرهنگ و ویژگی‌های قومیتی و جغرافیایی ما به یمن تلاش مستندسازان انجام شده است.

وی ادامه داد: مستندسازان در این فضا به دنبال ایجاد امید و نشاط میان مردم هستند. این نکته حائز اهمیت است که از بخش‌های مختلف کشور در این مسیر حضور دارند و جشنواره سینماحقیقت رنگین‌کمانی از همه ظرفیت‌های ایران را به نمایش گذاشته‌ است.

اسماعیلی گفت: یکی از برنامه‌های جدی‌ ما حمایت تمام‌قد از سینمای مستند و تجربی است. مستندسازان تصویر ایران امروز را به یادگار می‌گذارند.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» با دبیری محمد حمیدی مقدم از ۲۰ تا ۲۵ آذرماه در پردیس ملت در حال برگزاری است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا