محسن پرویز به عنوان دبیر «شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران» منصوب شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

طی حکمی از سوی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن پرویز به عنوان «نماینده تام-الاختیار وزیر و دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور» منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، در حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به دبیر جدید شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور آمده است: جناب آقای دکتر محسن پرویز

نظر به تعهد و روحیه انقلابی و مکتبی جناب‌عالی و سوابق ارزشمند فرهنگی هنری و شناخت مناسب از هنرمندان، به‌موجب این حکم به سمت «نماینده تام-الاختیار وزیر و دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت‌های اعضای حقوقی و حقیقی این شورا در جهت پاسداشت شأن و منزلت هنرمندان، نویسندگان و شاعران و همچنین پیگیری تشکیل کمیته های تخصصی و انجام وظیفه محوله، موفق و مؤید باشید.

دکتر محسن پرویز، پزشک، نویسنده و روزنامه نگار که در کارنامه حرفه‌ای خود مسئولیت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در کارنامه کاری خود دارد، در حوزه ادبیات آثاری چون داستان‌های بلند معلم خودمانی و بوی گل، بوی او و مجموعه داستان‌های عبدالله، دیگر از پرستوها خبری نیست، آن روز در کنار تو و ستاره‌ای در زمین را به چاپ رسانده است.

ریاست چهار دوره رئیس نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز از دیگر سوابق وی به شمار می رود. همچنین از جمله کارهای بنیادین وی در امور کتاب و کتابخوانی، می توان به برقراری جوایزی چون جلال آل احمد، گام اول، کتاب فصل احیا و تقویت دو جشنواره پروین اعتصامی و شعر فجر، برگزاری نخستین همایش شاعران ایران و جهان، تأسیس خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) و بنیاد ادبیات داستانی اشاره کرد. وی هم اکنون رییس انجمن قلم ایران است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا