جعفر جعفری: ثبت‌نام متقاضیان حین خدمت سربازی درفراخوان جذب هیات علمی فراهم شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: ثبت‌نام فراخوان جذب اعضای هیات علمی از امروز آغاز می‌شود در این فراخوان برای اولین بار متقاضیان حین خدمت مقدس سربازی می توانند در فراخون شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از مهر،خراسان جنوبی خراسان جنوبی «دکتر جعفر جعفری»، با اشاره به آغاز فراخوان جذب هیأت علمی آبان ۱۴۰۱ گفت: آغاز فراخوان جذب اعضای هیأت علمی از فردا شنبه ۲۶ آذر ماه ۱۴۰۱ آغاز می‌شود داوطلبان می‌توانند از ۲۶ آذرماه تا ۷ دی ماه ۱۴۰۱ برای ثبت‌نام به سامانه جذب وزارت علوم مراجعه کنند.

معاون مرکز جذب وزارت علوم تحقیقات و فناوری ادامه داد: در این فراخوان حدود ۴ هزار و ۴۸۲ رشته گرایش توسط دانشگاه‌ها اعلام نیاز شده که حدود ۲ هزار و ۸۹۰ اعلام نیاز مربوط به دانشگاه‌های سراسری و یک هزار و ۵۹۲ اعلام نیاز نیز مربوط به دانشگاه و مؤسسات غیر دولتی است از ۲ هزار و ۸۹۰ اعلام نیاز دانشگاه‌های سراسری ۲ هزار و ۷۷۴ اعلام نیاز در دوره دکتری و ۱۱۶ اعلام نیاز در دوره کارشناسی ارشد بوده است.

وی ادامه داد: همچنین از یک هزار و ۵۹۲ اعلام نیاز دانشگاه و مؤسسات غیردولتی یک هزار و ۴۷۵ اعلام نیاز در دوره دکتری و ۱۱۷ اعلام نیاز در دوره کارشناسی ارشد بوده است و این در حالی است سهمیه تخصیصی وزارت علوم برای جذب اعضای هیأت علمی به دانشگاه‌ها ۲ هزار و ۸۳۷ سهمیه است که یک هزار و ۵۹۸ سهمیه ویژه دانشگاه‌های دولتی و سراسری و یک هزار و ۲۳۹ سهمیه ویژه دانشگاه‌های غیر دولتی است از یک هزار و ۵۹۲ سهمیه اختصاصی ویژه دانشگاه‌های سراسری یک هزار و ۵۲۴ سهمیه ویژه دوره دکتری و ۷۴ سهمیه ویژه دوره کارشناسی ارشد است.

جعفری افزود: همچنین از یک هزار و ۲۳۹ سهمیه تخصیصی دانشگاه‌های غیر دولتی یک هزار و ۱۸۱ سهمیه ویژه دوره دکتری و ۵۸ سهمیه ویژه دوره کارشناسی ارشد است.

معاون مرکز جذب وزارت علوم همچنین خاطرنشان کرد: امسال برای اولین بار در این فراخوان مجوز شرکت متقاضیان حین خدمت مقدس سربازی نیز صادر شد، سربازهایی که ۹ ماه از خدمت مقدس سربازی را تا پایان سال ۱۴۰۰ طی کرده باشند، همچنین افرادی که داری مدرک موقت دکتری نیز هستند، می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

وی یادآور شد: افرادی که با وضعیت سربازی حین خدمت با مدرک موقت در فراخوان شرکت می‌کنند باید قبل از طرح پرونده در هیأت مرکزی دانشنامه و کارت پایان خدمت خود را ارائه دهند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
مهر

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا