محمدرحیم مرتضوی: شرایط اشتغال زنان بدون سرپرست در منطقه ۹ تهران فراهم شد

انتشارات موفقیت‌شناسی

شهردار منطقه 9 تهران گفت: مجموعه شهری منطقه9 بستر کمک به افراد بی سرپناه را هموار کرده و مراجعین از جمله زنان بدون سرپرست را با حمایت گشت فوریت‌های سازمان خدمات اجتماعی منطقه به مددسرای آفتاب نیلوفری ارجاع داده و شرایط اشتغال در مراکز کارآفرینی زنان بدون سرپرست را فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از برنا؛ «سید محمد رحیم مرتضوی» شهردار منطقه 9 تهران  گفت: جامعه هدف نیازمند مساعدت و یاری مردم نیک اندیش است، از این رو اداره امور آسیب‌های اجتماعی منطقه به عنوان تسهیلگر در محلات غربی پایتخت در خصوص تامین امنیت روانی و همچنین رساندن کمک‌های افراد خیر به نیازمندان در کمترین زمان ممکن اقدام می کند.

 وی افزود: مجموعه شهری منطقه9 بستر کمک به افراد بی سرپناه را هموار کرده و مراجعین از جمله زنان بدون سرپرست و پشتوانه را با حمایت گشت فوریت‌های سازمان خدمات اجتماعی منطقه به مددسرای آفتاب نیلوفری ارجاع داده و شرایط اشتغال در مراکز کارآفرینی زنان بدون سرپرست را فراهم کرده است.

شهردار منطقه9 عنوان کرد: کمک به در راه ماندگان با تهیه بلیت و کمک هزینه سفر، تهیه بخاری گازسوز برای خانواده نیازمند با توجه به فصول سرد سال از دیگر اقداماتی است که در راستای حمایت از نیازمندان انجام شده است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
برنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا