پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به جوانان از سوی کمیته امداد

انتشارات موفقیت‌شناسی

رضایی پور گفت: کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) تسهیلات ۵۰ تا ۱۰۰ میلیونی در حوزه اشتغال به جوانان پرداخت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از خبرگزاری شبستان، «عنایت رضایی پور» امروز ( سه شنبه، ۲۹ آذر) در جلسه شورای مهارت این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ، اظهار کرد: تفاوت کشورهای توسعه یافته با کشورهای در حال توسعه در این است که در کشورهای‌های توسعه یافته به حرفه‌ای و مهارتی کردن آموزش در سطح عالی توجه می‌کنند.

فرماندار بندر آستارا افزود: در کشورهای در حال توسعه‌ نهایت آموزش افراد به دکترا می‌رسد که پشت میز درس خواندند و پس از گرفتن مدرک نیز هیچگونه مهارتی ندارند.

وی با بیان اینکه کشورهای توسعه‌یافته اساس و مبنا را آموزش های علمی کاربردی قرار داده و به آن توجه ویژه دارند، تصریح کرد: در کشور ما نیز مراکز علمی کاربردی تاسیس و فعال شدند اما این مراکز نیز مانند سایر واحدها عمل کرده و در وظایف شان چندان موفق و مطلوب عمل نکردند.

رضایی پور با اشاره به اینکه بسیاری از جوانان تحصیلکرده کشور ما مهارت خاصی ندارند، گفت: این جوانان تنها به فکر پشت میز نشستن و گرفتن مسئولیت در اداره ها هستند اما این در حالی است که اگر مهارت داشتند در مراکز تولیدی و کارگاه ها مشغول به کار می شدند.

عالی ترین نماینده دولت در بندر آستارا با بیان اینکه دولت در حال برون سپاری برخی مسئولیت‌ها و کوچک شدن است، ادامه داد: دولت وظیفه دارد برای مردم به ویژه جوانان فرصت شغلی ایجاد کند و در این راستا پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد در مناطق مختلف کشور ایجاد شده تا از استعدادها حمایت شود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
خبرگزاری شبستان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا