دوره تربیت مربی «مهارت‌های زندگی» برگزار خواهد شد

انتشارات موفقیت‌شناسی

دوره تربیت مربی مهارت‌های زندگی یکشنبه دو بهمن ماه ۱۴۰۱، ساعت ۱۴ تا ۱۸ توسط مرکز تخصصی روانشناسی و مشاوره جهاددانشگاهی واحد الزهرا (س) برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، کنترل خلق منفی(مقابله با اضطراب و افسردگی)، مدیریت خشم، ارتباط مؤثر، حل مسئله، جرأت ورزی، مذاکره و حل تعارض، خودآگاهی و تفکر نقادانه از جمله مباحث و سرفصل‌هایی است که در این دوره تخصصی ارائه خواهد شد.

این کارگاه آموزشی با تدریس «دکتر مژگان آقا محمدی»، دکتری روانشناسی و مدرس دانشگاه، یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۲، ساعت ۱۴ الی ۱۸، به مدت چهار ساعت، همراه با ارائه گواهی معتبر(مورد تایید نظام سازمان روانشناسی)، به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود. 

در مجموع این دوره به مدت ۳۰ ساعت، از یکشنبه دو بهمن ۱۴۰۱ آغاز و هر هفته یکشنبه‌ها از ساعت ۱۴ الی ۱۸ در مرکز  تخصصی روانشناسی و مشاوره جهاددانشگاهی واحدالزهرا (س) برگزار می‌شود.

بنابر اعلام روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد الزهرا (س)، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در کارگاه آموزشی می‌توانند از طریق پیام به شماره واتس آپ ۰۹۰۱۰۱۳۱۵۷۵ و یا از طریق شماره ۶۶۷۲۸۰۵۲-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا