معرفی نامزدهای بخش علمی بیست‌وچهارمین جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

انتشارات موفقیت‌شناسی

نامزدهای بخش علمی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در چهار بخش مقاله، پایان‌نامه و رساله، کتاب و جستارنویسی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، توسط داوران بخش «مقاله» شامل امیرحسین زنجانبر، سعید حسام‌پور و فاطمه قانع از میان ۳۲ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، ۱۱ اثر به عنوان نامزد این بخش معرفی شدند.

همچنین هیات داوران بخش‌های «پایان‌نامه و رساله» و «کتاب» متشکل از یوسف محمدنژادعالی‌زمینی، حجت حصاری و سمیرا قیومی پس از بررسی ۱۲ اثر رسیده در بخش «پایان‌نامه و رساله» هشت اثر را به عنوان نامزد اعلام کردند.

هیات داوران در بخش «کتاب» نیز از میان شش کتاب رسیده به دبیرخانه بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، پنج اثر را نامزد این بخش کردند.

مریم شریف‌نسب، سعید حسام‌پور و فرزانه رحمانی هیات داوران بخش «جستارنویسی» پس از بررسی ۶۹ اثر، ۱۰ اثر را به عنوان نامزد این بخش معرفی کردند.

به گفته مسوول کمیته علمی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، سه نشست علمی ترویجی با سخنرانی استادان و صاحب‌نظران حوزه فرهنگ و ادبیات و قصه‌گویی با موضوع قصه‌گویی در ادامه سلسه نشست‌های علمی ترویجی اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری در روزهای جشنواره در دانشگاه‌های یزد برگزار می‌شود.

حسین تولایی اضافه کرد: قرار است یک اثر راه یافته در هر چهار بخش مقاله، پایان‌نامه و رساله، جستارنویسی و کتاب، در روزهای برگزاری جشنواره در دانشگاه‌های یزد ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه اسامی برگزیدگان بخش علمی در مراسم پایانی جشنواره قصه‌گویی اعلام می‌شود، افزود: نمایشگاه بخش علمی جشنواره قصه‌گویی از تمامی آثار نامزد شده در محل جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برگزار می‌شود.

بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیری محمد گودرزی‌دهریزی از ۲۵ تا ۲۹ دی ۱۴۰۱ در یزد برگزار خواهد شد.

اسامی نامزدهای بخش علمی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا