افزایش سهمیه بیمه راهنمایان گردشگری

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون گردشگری کشور گفت: سهمیه بیمه راهنمایان گردشگری سه هزار نفر اضافه شد و راهنمایانی که در سری قبل بیمه نشده‌اند می‌توانند اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «علی اصغر شالبافیان» گفت: سهمیه بیمه راهنمایان گردشگری سه هزار نفر اضافه شد و راهنمایانی که در سری قبل بیمه نشده‌اند می‌توانند در این مرحله اقدام کنند.
معاون گردشگری کشور افزود: در مرحله قبل تلاش کردیم تا مشکل بیمه راهنمایان گردشگری مرتفع شود و در نتیجه دو هزار نفر از راهنمایان گردشگری که یا بیمه نداشتند و یا بیمه آن‌ها قطع شده بود موفق به دریافت بیمه شدند.
او تاکید کرد: تسهیلات حوزه گردشگری در سال ۱۴۰۱ به اندازه قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و امسال تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ برای تجهیز و نوسازی تاسیسات گردشگری و همچنین برای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری نیز قابل استفاده است.  
شالبافیان با اشاره به مشکلات مالیاتی تاسیسات و فعالان گردشگری، گفت: معافیت مالیاتی دو سال کرونا باید برای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری هم مانند مراکز اقامتی رعایت شود که متاسفانه در بعضی استان‌ها این اتفاق نمی‌افتد که پیگیر رفع این موضوع هستیم.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا