منتخبین سی و دومین جشنواره تئاتر لرستان

انتشارات موفقیت‌شناسی

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، فرید رحمتی امروز پنجشنبه در سخنانی با اشاره به برگزاری غیر حضوری سی و دومین جشنواره تئاتر لرستان گفت: پس از انتشار فراخوان، ۲۵ اثر به مرحله بازخوانی راه یافت که از این میان ۱۵ اثر توسط هیأت بازخوان جشنواره متشکل از نصرت اله مسعودی، منصور احمدی و محمدرضا عبداللهی فرد به مرحله‌ی بازبینی راه یافتند.

وی تصریح کرد: در مرحله‌ی بازبینی که داوری آن را سید سیامک موسوی، نصرت الله مسعودی و محمدرضا عبداللهی فرد بر عهده داشتند، ۸ اثر نمایشی جهت حضور در مرحله نهایی سی و دومین جشنواره تئاتر استان لرستان معرفی شدند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اظهار داشت: داوری سی و دومین جشنواره تئاتر استان را نصرت الله مسعودی، سید سیامک موسوی، امین ابراهیمی، محمدرضا عبداللهی فرد، منصور احمدی و فرزاد زیدی نژاد بر عهده داشتند که پس از مشاهده فیلم آثار حاضر در جشنواره، دو اثر از شهرستان خرم آباد را به عنوان نماینده استان، جهت معرفی به دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر فجر برگزیدند.

رحمتی افزود: بر اساس آرا هیأت داوران نمایش‌های «اوهام گاو خشمگین» به نویسندگی و کارگردانی کاوه نورمحمدی و «کسوف در میان روز» به نویسندگی و کارگردانی محمد نوریان به عنوان آثار برتر سی و دومین جشنواره تئاتر استان لرستان معرفی شدند.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا