خانه سنجش از دور راه‌اندازی خواهد شد

انتشارات موفقیت‌شناسی

خانه سنجش از دور به منظور بهره‌مندی از ظرفیت بخش خصوصی و هم‌افزایی بیشتر در این حوزه راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، مرکز تحقیقات پژوهشگاه فضایی ایران به منظور به منظور هم‌افزایی و بهره‌مندی از ظرفیت کسب و کارهای حوزه سنجش از دور، “خانه سنجش از دور” راه‌اندازی می‌کند.

بر اساس طرح اجرایی خانه سنجش از دور، قرار است به هر یک از کسب و کارهای حوزه سنجش از دور یک کرسی اختصاص داده شده و شرایط حضور نمایندگان آنها در این خانه مهیا شود.

یکی از کارکردهای این خانه، تبادل دانش و اطلاعات و آگاهی از توانمندی یکدیگر برای بهره‌مندی در پروژه‌ها است و در واقع خانه سنجش از دور محل رجوع سازمان‌های دولتی و خصوصی به جهت آگاهی از توانمندی‌های موجود و رفع نیازها خواهد بود.

از مزایای دیگر این خانه، بهره‌مندی از نظرات جمعی برای موضوعاتی از قبیل تعرفه‌گذاری خدمات، استانداردسازی فعالیت‌ها، رتبه‌بندی و دسته‌بندی کسب و کارها ذیل کمیته تخصصی سنجش از دور است.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فضایی ایران، دکتر جلیلی، رئیس مرکز تحقیقات پژوهشگاه فضایی ایران با بیان اینکه خانه سنجش از دور می‌تواند آغازگر تشکیل یک نظام صنفی یا مهندسی برای جامعه سنجش از دور کشور ‌باشد، در این باره اظهار کرد: در نظر است خانه سنجش از دور ایران در مرکز نوآوری پژوهشگاه فضایی واقع در ناحیه نوآوری شریف ایجاد شود و از تمامی فعالان و ذی‌نفعان این حوزه جهت استقرار و اخذ کرسی در خانه سنجش از دور دعوت می‌شود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا