پارک فناوری پردیس از منتخبین رقابت علمی کنز حمایت می‌کند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرکل سرمایه­‌گذاری و بومی­‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس اعلام کرد: در صورت همکاری منتخبین رقابت علمی کنز با هر یک از شرکت­‌های عضو پارک فناوری پردیس، تسهیلات ۲ میلیارد ریالی به این منتخبین اعطا می‌­شود.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، نشست هم­‌اندیشی منتخبین ادوار رقابت علمی کنز با حضور برخی از منتخبین دوره اول و دوم این رقابت، سید علی عمرانی مدیر اجرایی بنیاد مصطفی(ص)، محمدمهدی فریدوند رئیس صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران، احمد عسگری مدیرکل سرمایه‌گذاری و بومی‌­سازی فناوری پارک فناوری پردیس و امیر فرهادی معاون اعتبارسنجی اداره کل اعتبارات بانک توسعه تعاون، برگزار شد.

در این مراسم احمد عسگری، مدیرکل سرمایه­‌گذاری و بومی­‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس از تسهیل عضویت منتخبین رقابت علمی کنز در پارک فناوری پردیس خبر داد و اعلام کرد: در صورت همکاری منتخبین رقابت علمی کنز با هر یک از شرکت­‌های عضو پارک فناوری پردیس، تسهیلات ۲ میلیارد ریالی به این منتخبین اعطا می‌­شود.

محمدمهدی فریدوند، رئیس صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران نیز در این نشست پیشنهاد ایجاد صندوق حمایت از منتخبین رقابت علمی کنز را مطرح کرد و گفت: این صندوق سرمایه‌­گذاری خطرپذیر با دریافت حمایت صنایع در قالب معافیت مالیاتی می­‌تواند شروع به فعالیت کند.

سید علی عمرانی، مدیر اجرایی بنیاد مصطفی(ص) نیز، یادآور شد: بنیاد مصطفی(ص) با نهادهای مختلف برای ایجاد قوانین حمایتی از منتخبین رقابت علمی کنز مذاکره می­‌کند و تاکنون موفق به جلب حمایت بنیاد ملی نخبگان طبق تفاهم‌­نامه‌­ای شده‌­ایم.

در این نشست منتخبین دوره­‌های گذشته رقابت علمی کنز به معرفی اثر خود در این رقابت پرداختند و درخصوص آخرین اقدامات صورت گرفته در راستای تجاری‌سازی طرح‌­ها، موضوعاتی را مطرح کردند. 

به نقل از ستاد ارتباطات و ترویج بنیاد مصطفی(ص)، رقابت علمی کنز، بخشی از فعالیت‌های بنیاد مصطفی(ص) است که در سال ۱۳۹۱ با هدف اعطای جایزه مصطفی(ص) شروع به فعالیت کرده است. رقابت علمی کنز با هدف تکمیل زنجیره ترویج و توسعه علم و فناوری برای دانشمندان جوان جهان اسلام و حداکثر تا ۴۵ سال برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در این رقابت علمی از جهت حداقل سنی با محدودیت روبرو نیستند.

فراخوان سومین دوره رقابت علمی کنز ۷ آبان منتشر شد و علاقه‌مندان تا ۱۵ بهمن فرصت دارند آثار خود را در قالب یک فایل تصویری سه تا پنج دقیقه‌ای از راه حل ابتکاری و علمی خود برای رفع مسائل مهم جهان اسلام به نشانی kans.mstfdn.org ارسال کنند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا