موفقیت قهرمان ایرانی در کسب کاپ برترین کشتی‌گیر سال صربستان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل تیم ملی صربستان به‌عنوان کشتی‌گیر سال ۲۰۲۲ این کشور انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از تسنیم،  «علی ارسلان» که تا پیش از این تمرینات آمادگی‌اش را برای شرکت در مسابقات سال 2023 در آمل پیگیری می‎‌کرد، بعد از حضور در کمپ تیم‌های ملی و دیدار با ملی‌پوشان و اعضای کادر فنی ایران راهی بلگراد شد. او در بازگشت به بلگراد در مراسمی که از سوی فدراسیون کشتی صربستان برگزار شده بود، کاپ برترین کشتی‌گیر سال این کشور را از آن خود کرد.

ارسلان پس از آنکه همراه با تیم فولادین ذوب قهرمان لیگ برتر کشتی فرنگی ایران شد، با دو تابعیتی شدن، به عضویت تیم ملی فرنگی صربستان درآمد و بعد از قهرمانی در جام نیکولای پتروف، تنها مدال صرب‌ها در مسابقات قهرمانی اروپا را به دست آورد که مدال برنز بود.

در ادامه نیز کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل تیم ملی صربستان، در وزن 72 کیلوگرم مسابقات جهانی 2022 صاحب نشان طلا شد.

ارسلان که قرارداد مالی جدیدی در سال 2023 با فدراسیون کشتی صربستان به امضا خواهد رساند، شانس اصلی مدال طلای مسابقات جهانی پیش روست که بار دیگر میزبانی‌اش را صرب‌ها برعهده دارند.

او درحالی عنوان موفق‌ترین کشتی‌گیر سال 2022 را از سوی فدراسیون کشتی صربستان از آنِ خود کرده که زورابی داتوناشویلی نیز از سوی کمیته ملی المپیک صربستان به‌عنوان ورزشکار سال این کشور انتخاب شده بود.

دلیل انتخاب او به‌عنوان ورزشکار برتر، کسب نشان طلای مسابقات جهانی 2022 در وزن المپیکی 87 کیلوگرم بود. ارسلان باید برای المپیک 2024 پاریس تغییر وزن داده و یکی از دو وزن 67 یا 77 کیلوگرم را انتخاب کند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
تسنیم

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا