تخصیص یارانه خرید کتاب به افراد زیر ۱۸ سال

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

امکان خرید کتاب از «سامانه خرید از کتابفروشی» برای افراد زیر ۱۸ فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امکان خرید کتاب از «سامانه خرید از کتابفروشی» برای افراد زیر ۱۸سال که سیم کارت تلفن همراه به نام آن‌ها ثبت نشده فراهم شده است.

والدینی که فرزندان زیر ۱۸ سال دارند می‌توانند با مراجعه به «سامانه خرید از کتابفروشی» در منوی پروفایل (حساب کاربری) در بخش مشخصات خانواده، تاریخ تولد و کدملی فرزندان زیر ۱۸ سال را به همراه نام، کدملی و تاریخ تولد پدر را تکمیل کنند. در صورت طی مراحل فوق، یارانه افراد زیر ۱۸ سال به والدین آن‌ها افزوده می‌شود.

بازدید و خرید از «سامانه خرید از کتابفروشی» به صورت ۲۴ ساعته است و به هر کُدملی که سیم‌کارت تلفن همراه به نام آن ثبت شده باشد، مبلغ یک میلیون ریال یارانه کتاب تعلق می‌گیرد. چنانچه فردی اطلاعات فرزند یا فرزندان زیر ۱۸ سال خود را در این سامانه وارد کند امکان استفاده از یارانه فرزند یا فرزندان نیز برای او فراهم می‌شود. به عنوان مثال چنانچه فردی اطلاعات یک فرزند زیر ۱۸سال خود را در سامانه وارد کند مبلغ یارانه ۲۰۰ هزارتومان (برای خرید تا سقف ۸۰۰هزار تومان) برای او در نظرگرفته می‌شود.

خریداران می‌توانند با مراجعه به «سامانه خرید از کتابفروشی» ضمن ثبت‌نام، کتاب‌های مورد نظر خود را از کتابفروشی‌های عضو خریداری و با پرداخت صرفا هشت هزار تومان برای هر بسته پستی از هر نقطه کشور، کتاب‌های خریداری شده را در نشانی ثبت شده تحویل بگیرند

همچنین به منظور رونق بیشتر فضای فیزیکی کتابفروشی‌ها امکان فروش حضوری نیز از ششم تا دهم اسفندماه ۱۴۰۱ فراهم شده است و دوستداران کتاب می‌توانند در تاریخ یادشده با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو «سامانه خرید از کتابفروشی» از یارانه اختصاص یافته به کدملی خود استفاده کنند.

لازم به ذکر است؛ علاقه‌مندانی که پیش از این در «سامانه خرید از کتابفروشی» ثبت نام نکرده اند به منظور تسریع در خرید حضوری قبل از حضور در کتابفروشی نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام کنند.

خریداران می‌توانند برای دریافت راهنمایی درباره فرآیند‌های ثبت‌نام و خرید کتاب از طریق «سامانه خرید از کتابفروشی» همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ با شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ (مرکز پشتیبانی و پاسخگویی) تماس بگیرند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا