تشریح برگزاری نخستین دوره بازی‌های بین‌المللی نوروز «ویژه بانوان»

انتشارات موفقیت‌شناسی

معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان، جزئیات برگزاری نخستین دوره بازی‌های بین‌المللی نوروز «ویژه بانوان» را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، مریم کاظمی‌پور در مراسم افتتاحیه بازی‌های بین‌المللی نوروز که در سالن بسکتبال آزادی در حال برگزاری است با اشاره به اینکه نخستین دوره این بازی‌های بین‌المللی در ۹ رشته برگزار می‌شود، اظهار کرد: کبدی، جودو، سوارکاری، دوومیدانی، وزنه‌برداری، کاراته، فوتسال، شمشیربازی و چوگان رشته‌های تعریف‌شده در اولین دوره بازی‌های بین‌المللی نوروز است.

او ادامه داد: ۳۷۸ ورزشکار خارجی و ۲۲۵ ورزشکار ایرانی از ۲۰ کشور  در رده‌های سنی مختلف با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و امیدواریم میزبانی شایسته برای ورزشکاران و قهرمانان کشورهای مختلف باشیم.

معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری بازی‌های بین‌المللی نوروز «ویژه بانوان»، توسعه پایدار ورزش بانوان و بهره‌گیری از ظرفیت بانوان ورزشکار است، بیان کرد: علاوه بر این بالندگی در حوزه فرهنگی و هویتی بانوان ورزشکار مد نظر قرار دارد و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا به بهترین شکل این مسابقات را برگزار کنیم.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا