کتاب «کارنامه حوزه هنری در استان کردستان» منتشر شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

کتاب «کارنامه حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان» شامل اهم فعالیت‌ها و اقدامات این نهاد انقلابی در فاصله سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۱ در ۱۰۴۰ صفحه منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از مهر، این کتاب که به وسیله روابط عمومی حوزه هنری استان کردستان گردآوری، تهیه و تنظیم گردیده است، خلاصه‌ای از برخی فعالیت‌ها و اقدامات واحدهای آفرینش‌های ادبی، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، موسیقی، فرهنگ و مطالعات پایداری، هنرهای تصویری، امور سینمایی، آموزش و پژوهش، حوزه هنری بیجار، روابط عمومی و حوزه ریاست در سال‌های اخیر است.

در شرح و معرفی این کتاب آمده است: «این دفتر، بازخوانی بخش کوچکی از تلاش‌ها و خلاصه‌ای از فعالیت‌های حوزه هنری استان کردستان در یک دوره‌ی بیش از ده ساله است. روایتی است از شیدایی و شوق خدمت به ساحت قدسی هنر؛ تاریخ زرینی است در فرهنگ و هنر این سرزمین با تمام فراز و نشیب‌ها و کمبودها و با تمام موفقیت‌ها و دستاوردها.

در این راه، آنچه توانسته‌ایم با ایمان به عنایت پروردگار و همت و تلاش همکاران مجموعه حوزه هنری و همراهی اهل فرهنگ و هنر و اندیشه، در کسوت خدمتگزاری به هنر آرمانی و متعالی انجام داده‌ایم و امیدواریم این یادگاران در تاریخ فرهنگ و هنر این دیار و لوح محفوظ باریتعالی، مانا و جاودانه بماند».

حوزه هنری استان کردستان با برپایی صدها رویداد فرهنگی و هنری گسترده با بازتاب‌های ملی و بین‌المللی، نمایشگاه‌های متعدد در رشته‌های مختلف هنری، تولید و پخش و اجرای صدها مورد فیلم، نمایش، آلبوم موسیقی و کتاب و حمایت از هنرمندان و تولیدات مختلف و آموزش و معرفی هنرجویان رشته‌های مختلف هنری، در سالیان اخیر از مؤثرترین نهادهای فرهنگی و هنری استان کردستان بوده است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
مهر

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا