نمایشگاه صنایع‌دستی «ایران من» در کاخ گلستان افتتاح شد

انتشارات موفقیت‌شناسی

 نمایشگاه صنایع‌دستی «ایران من» در مجموعه ثبت جهانی کاخ گلستان در تهران افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، نمایشگاه صنایع‌دستی مجموعه ثبت جهانی کاخ گلستان که از سلسله نمایشگاه‌های ایران من است، صبح امروز دوشنبه، هفتم فروردین با حضور آفرین امامی مدیر این مجموعه و روح‌الله حسین‌زاده مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی گشایش یافت.

«ایران من» در ۱۱ نقطه کشور

نمایشگاه‌های ایران من در چند ماه گذشته در نقاط مختلف کشور برگزار شده و در ایام نوروز در 11 نقطه کشور در حال برگزاری است.

هدف از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی ایران من کمک به معرفی صنایع‌دستی کشور، توسعه و افزایش تولید صنایع‌دستی کشور، رونق کسب‌وکار صنعتگران این حوزه و کمک به حرکت درآمدن چرخ اقتصاد کشور است.

نمایشگاه‌های ایران من در استان‌های خراسان رضوی، گلستان، مازندران، تهران، همدان و کرمان از ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شده و تا ۱۵ فرودین ادامه دارد.

در مجموع ۱۱ نمایشگاه و ۴۵۰ غرفه در حال برگزاری است. این غرفه‌ها در آرامگاه فردوسی، نهارخوران گرگان و پارک کبودوال علی‌آباد کتول، شهرستان‌های رامسر در محل سه‌راه آبگرم، باغ ۳۳ هکتاری و بابلسر بین پارکینگ ۲ و ۳، کاخ نیاوران، آرامگاه بوعلی‌سینا و تپه هگمتانه و در شهر جهانی گلیم سیرجان دایر شده است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا