«بیمه جامع ورزشکاران کشور» راه‌اندازی خواهد شد

انتشارات موفقیت‌شناسی

صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور با هدف حمایت و پشتیبانی، ایجاد یکپارچگی و ساماندهی خدمات و پوشش بیمه‌ای ورزشکاران، قهرمانان و پیشکسوتان، قرارداد همکاری و ارائه خدماتِ مشترک «بیمه جامع ورزشکاران کشور» را با یکی از شرکت‌های معتبر بیمه منعقد کرد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، این اقدام در جهت نیل به اهداف صندوق اعتباری مبنی بر حمایت و پشتیبانی موثر از کلیه افراد مرتبط با ورزش اعم از اعضای فدراسیون‌ها، نهادهای ورزشی کشور، ورزشکاران، کادرهای فنی ورزشی، پیشکسوتان و خانواده آن‌ها با عنایت به دستور موکد رییس‌جمهوری مبنی بر رفع مشکلات معیشتی و دغدغه های ورزشکاران انجام شد.

با پشتیبانی صریح و روشن بینی و آینده نگری وزیر محترم ورزش و جوانان کشور، این راهکار صورت گرفت تا ورزشکاران در دوران ورزش، بازنشستگی و از کارافتادگی ناشی از حوادث با توجه به فقدان پوششهای بیمه ای، تحتِ حمایت قرار گیرند.

با عنایت به دستور ویژه وزیر جهت اجرایی شدن و رفع مشکلات بیمه‌ای، بازنشستگی، حوادث و مستمری جامعه ورزش و خانواده آن‌ها و رفع نیازهای معیشتی و تأمین آتیه جامعه ورزش، صندوق حمایت، اقدامات، تسهیلات و خدمات موردنیاز جامعه ورزش کشور را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

ارائه خدمات و تسهیلات به جامعه ورزش

حمایتها و تسهیلات اعطائی توافق شده بطور کلی شامل بیمه های خدمات درمانی، حوادث، نقص عضو و از کارافتادگی، بیمه سرمایه گذاری عمر اعضا و خانواده و بیمه‌های تکمیلی خواهد بود.

اعطای تسهیلات اعتباری با استفاده از امکانات و مقدورات صندوق حمایت و تلاش در جهت رفع نیازهای معیشتی و تأمین آتیه ورزشکاران و حمایت از خانواده آنها از نتایج این طرح خواهد بود.

پوشش کلی جامعه ورزش و اعضای شاغل در ورزش اعم از ورزش‌های همگانی، قهرمانی، آماتوری، حرفه‌ای، پیشکسوتان، هواداران، پرسنل دستگاههای اجرایی ورزش و یا مرتبط با ورزش از دیگر مزایای این طرح است.

رفع دغدغه جامعه ورزش در طول سال‌های گذشته بابت فقدان حمایت از ورزشکاران و خانواده ایشان در دوران بازنشستگی و از کارافتادگی از طریق این پوشش بیمه‌ای صورت خواهد گرفت.

با اجرایی شدن این طرح فراگیر در ورزش کشور، صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور ضمن برطرف کردن عمده مشکلات بیمه‌ای ورزشکاران و ارائه خدمات اضافیِ تامینی برای جامعه ورزش کشور و خانواده آن‌ها می‌تواند، بخش عمده‌ای از نگرانی‌های جامعه ورزش را مرتفع و با ایجاد آرامش و آسایش ورزشکاران و تامین خواسته‌های به حق آنان در آینده فرصت دستیابی به افتخارات بیش‌تر را برای ورزش کشور فراهم آورد.

در همین رابطه در اسرع وقت مراحل ساز و کار اجرای این امر در سایت صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و هم‌چنین رسانه‌های جمعی جهت بهبود وضعیت بیمه‌ای جامعه ورزش کشور به اطلاع آنان خواهد رسید.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا