شبکه دانشگاه ایرانی افتتاح خواهد شد

انتشارات موفقیت‌شناسی

شبکه دانشگاه ایرانی شبکه ای صوتی – تصویری در فضای مجازی برای فرهیختگان و دانش پژوهان ایرانی و غیرایرانی روز شنبه با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، شبکه دانشگاه ایرانی با حضور کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رضا پورحسین استاد دانشگاه تهران و جمعی از صاحبنظران این حوزه روز شنبه ۲۶ فرودین ماه ساعت ۱۷:۳۰ در محل این موسسه برگزار می شود.

شبکه دانشگاه ایرانی شبکه‌ای است صوتی- تصویری در فضای مجازی برای فرهیختگان و دانش پژوهان ایرانی و غیر ایرانی که تفکر و اندیشه‌ورزی را یکی از لذت بخش‌ترین فعالیت های زندگی خود می‌دانند. شبکه دانشگاه ایرانی که فرزند مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است، ارائه مباحثی نو به نو و جذاب در عرصه های گوناگون فکری در حوالی مرزهای پژوهش و نوآوری را دنبال می‌کند، برنامه‌هایی که در ساحت فرهنگ، علم و فناوری و ناظر به اکنون و آینده ایران و جهان طراحی شده است. این شبکه بر اساس آزاداندیشی، عمق‌اندیشی، واقع‌بینی، نقد عالمانه و تضارب و تعاطی افکار متنوع شکل گرفته، و همواره فاصله خود را با سیاست‌زدگی و دگم‌اندیشی سنتی یا مدرن حفظ می‌کند.
در حال حاضر، شبکه دانشگاه ایرانی چهار برنامه زیر را در اولویت کاری خود قرار داده است:

فکرانه، شامل مجموعه‌ای از سخنرانی‌های اساتید و محققان علوم انسانی و اجتماعی است که حول مسائل و پرسش‌های علمی روز در مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا توسط اعضاء هیئت علمی مؤسسه در سایر محیط‌های آکادمیک داخلی و خارجی ایراد شده است..

کتابگاه، مجموعه برنامه‌هایی است که به معرفی و نقد تخصصی آثار علمی ممتاز مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا سایر آثار برجسته مراکز علمی داخلی و بین‌المللی اختصاص یافته و در محل استودیو برگزار شده است.

ارغنون خرد، شامل منتخبی از نشست‌های ارغنون خرد (‌گفتگوهای انتقادی در باب علوم انسانی) می‌شود که در محل مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شده و سپس توسط شبکه دانشگاه ایرانی تدوین گردیده است.

رویداد، شامل مجموعه گزارش‌های خبری از رویدادهای علمی مهم مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و نیز سایر رویدادهای علمی مهم مراکز علمی کشور و همچنین کلیپ‌ها و مستندهای کوتاه در باب امور مرتبط با آموزش عالی و دانشگاه می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این مراسم به آدرس پاسداران، خیابان شهید مؤمن‌نژاد (گلستان یکم)، پلاک ۱۲۴، مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی مراجعه کنند.

این مراسم از طریق صفحه اسکای‌روم مؤسسه به نشانی b۲n.ir/iscs به صورت مجازی پخش می‌شود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا