رویداد «همنا» امسال در ۲۲ استان کشور برگزار خواهد شد

انتشارات موفقیت‌شناسی

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه رویداد همنا برنامه‌ای برای ارتقاء کیفیت آموزش‌های عمومی تشکل‌های جوانان است گفت: در سال جدید رویداد هم افزایی مشارکت نهادمند اجتماعی (همنا) در ۲۲ استان کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، وحید یامین پور در معرفی برنامه‌های حوزه مشارکت‌های اجتماعی جوانان این معاونت به برگزاری رویداد همنا در سال جدید اشاره کرد و گفت: برگزاری این رویداد از سال گذشته شروع شد و به صورت سلسله وار در استان‌های مختلف کشور در حال برگزاری است.

وی افزود: در سال گذشته این رویداد در ۹ استان برگزار شده و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال ۱۴۰۲ در بقیه استان‌ها نیز برگزار کنیم.

یامین پور در خصوص اهداف برگزاری این رویداد گفت: این رویداد بر دو مولفه ارتقاء کیفیت آموزش‌های عمومی تشکل‌های جوانان و همچنین گفتگوی چهره به چهره مدیران و کارشناسان حوزه جوانان با فعالین حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی تاکید دارد و تلاش می کند ضمن افزایش مهارت‌های عمومی تشکل‌ها و سمن‌های جوانان، دغدغه‌ها و مشکلات آنان در استان‌های مختلف را شناسایی کند.

معاون امور جوانان به حضور مسئولین استانی و ستادی حوزه جوانان در این رویداد اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگان در این رویداد می توانند به صورت مستقیم مشکلات و دغدغه‌های خود را با مسئولین حوزه جوانان مطرح و پیگیری کنند.

بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، وی افزود: در این رویداد همچنین دوره‌های آموزش عمومی سمن‌های جوانان از جمله آموزش قوانین و مقرارت در حوزه سمن‌های جوانان ، روش‌های جذب منابع مالی و گزارش نویسی توسط اساتید مجرب ملی تدریس می‌شود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا