اطلس جامع زنان و خانواده در آینده راه‌اندازی خواهد شد

انتشارات موفقیت‌شناسی

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، از راه‌اندازی دبیرخانه آماری جهت یکپارچه‌سازی بانک اطلاعاتی و انجام مقدمات تدوین اطلس جامع زنان و خانواده خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، دومین نشست کمیته آماربخشی زنان و خانواده با حضور انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، لاله فرهنگ‌متین، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، جمعی از مدیران کل مرکز آمار ایران، مشاور بانوان آن مرکز، مشاور امور بانوان سازمان برنامه و بودجه و اعضای هیات علمی متخصص در حوزه آمار در معاونت زنان برگزار شد.

خزعلی با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه‌های مختلف جهت ارائه آمارهای مربوط به حوزه زنان و خانواده افزود: این همکاری لازمه بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای عملیاتی مسئله‌محور، در حوزه زنان و خانواده است.

وی با اشاره به موفقیت‌های زنان ایرانی در مجامع بین‌المللی، سیاه‌نمایی‌ها و اتهامات واهی غرب علیه زنان ایرانی و وارونه نشان دادن حقایق خاطرنشان کرد: همانگونه که در حوزه بهداشت و درمان، موفقیت‌های بانوان ما ثبت جهانی شده است، باید تلاش کنیم خدمات قابل تحسینی که در حوزه‌های اجتماعی، حقوقی و… توسط بانوان ایرانی انجام می‌شود به مجامع بین‌المللی با استناد به شاخص‌های آماری منعکس شود.

همچنین در این نشست، لاله فرهنگ‌متین، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و رئیس کمیته آماربخشی زنان و خانواده به ارائه گزارشی از تلاش‌های انجام شده برای راه‌اندازی دبیرخانه آماری جهت یکپارچه‌سازی بانک اطلاعاتی، انجام مقدمات تدوین اطلس جامع زنان و خانواده و سالنامه آماری پرداخت.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا