حمایت ویژه معاونت علمی از برگزیدگان اعزامی به مسابقات جهانی ربوکاپ

انتشارات موفقیت‌شناسی

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از حمایت ویژه این معاونت و همچنین بنیاد ملی نخبگان از برگزیدگان مسابقات ربوکاپ ایران برای اعزام به مسابقات جهانی ربوکاپ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی امروز در اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران، تیم‌های شرکت کننده در این رقابت را آینده‌سازان کشور توصیف کرد و گفت: شماها هستید که با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان، آینده کشور را رقم می‌زنید.

وی با بیان اینکه افتخار داشتم که در مدت ۳ سال در سمت معاون فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد در این رقابت‌ها حضور داشتم، اظهار کرد: دانشگاه آزاد با برگزاری چنین رویدادهایی به سمت پرورش نیروهای کارآمد، خلاق و حل کننده مسائل کشور در حرکت است و امیدوارم باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در حوزه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی توان خود را برای ادامه این مسیر به کارگیرد و این حرکت را ادامه دهد. 

دهقانی فیروزآبادی از حمایت‌های معاونت علمی و بنیاد ملی نخبگان از برگزیدگان این رقابت خبر داد و یادآور شد: کلیه تیم‌های منتخب برای اعزام به مسابقات جهانی از حمایت‌های معاونت علمی برخوردار خواهند شد، ضمن آنکه امتیازات ویژه‌ای برای آنها در بنیاد ملی نخبگان در نظر گرفته شده است. 

معاون علمی،  فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری راه‌اندازی شرکت دانش‌بنیان را از دیگر حمایت‌های معاونت علمی از منتخبان این رقابت‌ها ذکر کرد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا