حسین صفری: ناشران از ۱۲ اردیبهشت‌ماه نسبت به ساخت غرفه‌های خود اقدام نمایند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیر کمیته اجرایی و رفاهی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: ناشران از ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ نسبت به ساخت غرفه‌های خود (غرفه‌های خودساز) اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، حسین صفری، از آماده‌سازی بیش از ۸۰ درصد غرفه‌بندی ناشران در این دوره از نمایشگاه خبر داد و گفت: فعالیت در همه بخش‌های نمایشگاه آغاز شده و برخی از فعالیت‌ها رو به پایان است. با توجه به تسریع در آماده‌سازی فضای نمایشگاه، بیش از ۸۰ درصد غرفه‌بندی‌های نمایشگاه آماده شده و غرفه‌بندی‌ها رو به پایان است.

صفری ادامه داد: در این دوره از نمایشگاه بنا است غرفه‌ها سریع‌تر از نمایشگاه‌های دوره‌های گذشته به ناشران تحویل داده شود. از این‌رو کار ساخت غرفه‌های خودساز از ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. همچنین به منظور رعایت استاندارد غرفه‌سازی از سوی ناشران حاضر در نمایشگاه، غرفه‌های خودساز قبل از غرفه‌سازی باید نقشه، مواد اولیه و گواهی واریز وجه اجاره بهای غرفه خود را به واحد فنی مهندسی کمیته اجرایی و رفاهی این دوره از نمایشگاه کتاب ارائه و تائیدیه دریافت کنند.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا