مراسم گرامیداشت روز روان‌شناس و مشاور سال 1402 برگزار شد

انتشارات موفقیت‌شناسی

امروز 9 اردیبهشت 1402 در ساعت 17:30، مراسم روز روان‌شناس و مشاور با حضور ریاست سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران و اعضای شورای مرکزی و برخی دیگر از اعضاء برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت‌شناسی، هم‌اکنون مراسم روز روان‌شناس و مشاوره به صورت برخط از طریق وب‌سایت و اینستاگرام سازمان در حال پخش است.

این مراسم با تلاوت آیات قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران شروع شد و در ابتدا دکتر محمد حاتمی، دکتر غلامعلی افروز و خانم دکتر نوابی‌نژاد مادر روان‌شناسی، سخنرانی کردند و ضمن توضیحاتی در خصوص ارزش و اهمیت روز روان‌شناس، این رویداد مهم را تبریک گفتند. در ادامه دکتر محمد حاتمی مجدد درباره روند فعالیت سازمان، مسائلی را مطرح کرد.

در این مراسم چهره‌های شاخصی چون دکتر عبداله شفیعی‌آبادی پدر مشاوره ایران حضور دارند و دکتر علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز به صورت برخط در جلسه حاضر شد و مطالبی را در خصوص علم روان‌شناسی مطرح کرد.

همچنین در این مراسم از برخی فعالان حوزه روان‌شناسی تقدیر شد و آقای دکتر حاتمی و دکتر افروز، از آقای دکتر عبدالهی به‌دلیل تلاش‌های وی در دفاع از حق و حقوق سازمان در مجلس شورای اسلامی و…تقدیر کردند.

دکتر شفیع‌آبادی نیز در خصوص فعالیت‌های نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی از ابتدا تاسیس تا به امروز توضیحاتی ارائه کردند و پیشنهاد دادند که این سازمان به خانواده‌ها بیشتر معرفی شود و همچنین پیشنهاد کردند که مجوز یک نشریه علمی روان‌شناسی برای سازمان اخذ شود.

همچنین در این مراسم خانم دکتر حسینیان عضو شورای مرکزی سازمان نیز سخنرانی کرد. از سخنرانان دیگر مراسم روز روان‌شناس آقای دکتر پاشا شریفی عضو شورای مرکزی سازمان بود.

دکتر عبدالهی نیز در خصوص علم روان‌شناسی سخنرانی کرد و با بیان پرنفوذ خود، نکات مهمی را مطرح نمود و اشاره‌‌ای نیز به موضوع «روان‌شناسان زرد» داشت و اعلام کردند که قوه قضاییه آماده همکاری در خصوص برخورد با این موضوع است.

دکتر فرامرزی رئیس شورای استان اصفهان سازمان نیز به صورت برخط به بیان مطالبی در خصوص حوزه روان‌شناسی پرداخت.

در پایان مراسم دکتر محمد حاتمی از افراد حاضر در جلسه و افرادی که به صورت آنلاین شرکت کردند قدردانی کرد و یاد و خاطره دو استاد فقید مرحوم دکتر صافی و مرحوم دکتر زمانی که عمر خود را صرف ارتقای علم روان‌شناسی کردند را گرامی داشت.

برای مشاهده اخبار بیشتر درباره سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره اینجا را کلیک کنید.

انتهای خبر/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
پایگاه خبری موفقیت شناسی

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا