قایقران‌های ایران با کسب 33 مدال رنگارنگ از سمرقند خوش درخشیدند

انتشارات موفقیت‌شناسی

ملی‌پوشان قایقرانی ایران با کسب ۳۳ مدال به کار خود در مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال، جوانان و پاراکانو آسیا پایان دادند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از مهر، مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو آسیا ۶ تا ۱۰ اردیبهشت ماه در سمرقند ازبکستان برگزار شد.

ملی‌پوشان ایران با ۷ ورزشکار پاراکانو، ۶ قایقران زن و ۵ قایقران مرد در بخش کایاک و کانو در این رقابت حضور داشتند.

پس از برگزاری ۱۱۳ دور مسابقه، ملی‌پوشان ایران موفق به کسب ۳۳ مدال رنگارنگ شدند.

سهم ایران از این مسابقات ۱۵ مدال طلا، ۱۳ مدال نقره و ۵ مدال برنز بود.

ملی‌پوشان کشورمان صبح امروز یکشنبه دهم اردیبهشت ماه و در آخرین روز این دیدارها در ۵ ماده فینال به مصاف رقیبان رفتند که حاصل آن کسب سه مدال طلا و یک نقره بود.

الناز شفیعیان در کایاک یک‌نفره ۲۰۰ متر زیر ۲۳ سال بانوان در رقابت با رقیبانی از تاجیکستان، تایلند، قزاقستان، ازبکستان، اندونزی و هند با زمان ۴۳.۵۹۵ ثانیه زودتر از رقیبان از خط پایان عبور کرد و صاحب مدال طلا شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و قزاقستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

داریوش محمدی و علیرضا خمسه در کایاک دونفره ۲۰۰ متر مردان جوانان در رقابت با رقیبانی از تاجیکستان، تایلند، قزاقستان، ازبکستان، چین‌تایپه، قرقیزستان و هند با زمان ۳۵.۴۳۹ ثانیه دوم و صاحب مدال نقره شدند. در این رقابت نمایندگان قزاقستان و ازبکستان به ترتیب اول و سوم شدند.

شایان حسینی در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال در رقابت با رقیبانی از عراق، قزاقستان، ازبکستان، تاجیکستان و هند با زمان ۴۴.۲۶۸ ثانیه پنجم شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، قزاقستان و هند به ترتیب اول تا سوم شدند.

ارشین رضانژاد و ترنم اکبرزاده در کایاک دونفره ۲۰۰ متر بانوان جوانان در رقابت با حریفانی از تایلند، قزاقستان، ازبکستان، تاجیکستان و هند با زمان ۴۲.۳۶۶ ثانیه در جایگاه نخست قرار گرفتند و صاحب مدال طلا شدند. در این رقابت نمایندگان قزاقستان و تایلند به ترتیب دوم و سوم شدند.

الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور در کایاک دونفره ۲۰۰ متر بانوان زیر ۲۳ سال در رقابت با حریفانی از تایلند، قزاقستان، ازبکستان، تاجیکستان و هند با زمان ۴۱.۶۶۱ ثانیه در جایگاه نخست قرار گرفتند و صاحب مدال طلا شدند. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و قزاقستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

کاروان قایقرانی ایران فردا شب به ایران باز می‌گردد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
مهر

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا