آغاز فعالیت پاویون وزارت میراث‌فرهنگی در نمایشگاه اکسپو تهران

انتشارات موفقیت‌شناسی

پاویون وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور در محل دائمی برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، این نمایشگاه روز یکشنبه ١٧ اردیبهشت ١۴٠٢ با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری، علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور، محمدحسین صوفی مدیر عامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی و جمعی از مدیران، تجار و فعالان اقتصادی آغاز به کار کرد.

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به نمایندگی از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پاویون این وزارتخانه را به منظور معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران در حوزه گردشگری و معرفی جاذبه‌های گردشگری کشورمان، در این دوره از نمایشگاه اکسپو برپا کرده است.

در ایام برگزاری نمایشگاه، محتواهای معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ایران و همچنین جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و طبیعی و … ایران به زبان‌های مختلف از جمله چینی، روسی، انگلیسی و عربی در قالب ارائه‌های اسلاید ، ویدئو و تصاویر در نوبت‌های مختلف برای بازدید کنندگان سایر کشورها به نمایش در خواهد آمد.

جامعه تورگردان ایران، انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهان‌گردی، جامعه هتل‌داران ایران، انجمن اقامتگاه‌های بوم‌گردی و پرتال ویزیت ایران در کانترهای جداگانه به ارائه خدمات و معرفی توانمندی‌های خود می‌پردازند.

کارگاه آموزشی تولید محصولات صنایع‌دستی و عرضه هنرهای سنتی توسط صنعتگران ایرانی، از دیگر بخش‌های غرفه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در چهار روز برگزاری نمایشگاه است.

پاویون وزارت میراث‌فرهنگی تا ٢٠ اردیبهشت از ساعت ٩ تا ١٧ در سالن ٣۵ نمایشگاه بین‌المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.

پنجمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو با حضور ۷۰۰ شرکت داخلی و تاجرانی از کشورهای امارات، پاکستان، روسیه، ترکیه، چین، آفریقا و آمریکای لاتین و عربستان گشایش یافت و تا ۲۰ اردیبهشت ماه هم ادامه دارد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا